• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رضایت رهبر انقلاب از کارکرد رسانه ملی در انتخابات

  • کد خبر : 58445
  • 14 اسفند 1402 - 9:41
رضایت رهبر انقلاب از کارکرد رسانه ملی در انتخابات
معاون امور استان‌های صداوسیما نوشت: رضایت رهبر انقلاب اسلامی از کارکرد رسانه ملی در انتخابات برای جبلی و همه همکاران در قرارگاه جهاد تبیین شوق‌آفرین و دلگرم‌کننده بود.

به گزارش نبض وطن، حسن عابدینی معاون امور استان‌های صدا و سیما در صفحه شخصی خود در ویراستی نوشت: «رضایت رهبر انقلاب اسلامی از کارکرد #رسانه_ملی در انتخابات برای دکتر جبلی و همه همکاران در قرارگاه #جهاد_تبیین شوق‌آفرین و دلگرم‌کننده بود.

امروز آقا در دیدار خاطره‌انگیزی که رئیس و تنی چند از معاونان صداوسیما داشتند تلاش همکاران را از دوره‌های پیشین پرشورتر قلمداد کردند. #۲٠٠ کانال #۱۳٠٠ مناظره»

رضایت رهبر انقلاب از کارکرد رسانه ملی در انتخابات

صداوسیما به‌طور جدی از شانزدهم فروردین با تشکیل ستاد انتخابات پا به میدان انتخابات گذاشت تا با بسیج همه امکانات و پوشش گسترده‌ای به وسعت تمام ایران در خدمت برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات باشد. ا در تاریخ صداوسیما برای نخستین مرتبه بود که به‌جز شبکه‌های معمولِ رسانه ملی، ۲۴۵ فرستنده محلی نیز برای پوشش ۲۰۰ حوزه انتخابیه مستقر شدند و فعالیت خود را آغاز کردند.

به‌طور متوسط ۱۰ هزار دقیقه در طول هفت روز در اختیار نامزدها قرار گرفت و هر کدام ۲۰ دقیقه فرصت تبلیغات پیدا کردند که خود و حامیانشان را معرفی و درباره موضوعات اساسی اعلام نظر کنند؛ کانال‌های انتخاباتی در استان‌هایی که کم‌تر از چهار حوزه انتخابیه داشتند، افتتاح و پخش آزمایشی محتوای انتخاباتی از مدتی پیش از انتخابات آغاز شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=58445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.