• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر خبر داد:

پویش غرس نهال افتخار به یاد مفاخر تاریخی زرین شهر اجرا می‌شود

  • کد خبر : 58493
  • 14 اسفند 1402 - 13:50
پویش غرس نهال افتخار به یاد مفاخر تاریخی زرین شهر اجرا می‌شود
مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر گفت: برگزاری جشن‌ها و پویش‌های مختلف نقش بسزایی در تقویت حس تعلق شهروندان ایفا می‌کند و با توجه به اینکه ترویج فرهنگ درختکاری، یکی از مهمترین سرفصل‌های حفاظت از زیست بوم بوده شهرداری زرین شهر به بهانه فرا رسیدن روز درختکاری فراخوان پویش غرس نهال افتخار به یاد مفاخر تاریخی زرین شهر را منتشر کرد.

علیرضا نکویی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: شهری، پویا و با نشاط خواهد بود که شهروندان با آن شهر همچون خانه خود رفتار کنند و از امکانات و زیرساخت‌های شهری به درستی استفاده کنند.

وی افزود: مدیریت شهری زرین شهر طی مدت گذشته در تلاش بوده با برگزاری رویدادهای مختلف در مسیری گام بردارد که حس تعلق به خطه طلایی ایران را در بین شهروندان تقویت کند، چراکه با فرهنگسازی نه تنها اداره شهر تسهیل می‌شود بلکه هزینه اداره آن نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: برگزاری جشن‌ها و پویش‌های مختلف نقش بسزایی در تقویت حس تعلق شهروندان ایفا می‌کند و با توجه به اینکه ترویج فرهنگ درختکاری، یکی از مهمترین سرفصل‌های حفاظت از زیست بوم بوده شهرداری زرین شهر به بهانه فرا رسیدن روز درختکاری فراخوان پویش غرس نهال افتخار به یاد مفاخر تاریخی زرین شهر را منتشر کرد.

وی ادامه داد: فرهنگ کاشت درخت و درختکاری باید در بین نسل‌های مختلف نهادینه شود و مفاخر و چهره‌های ماندگار شهر به عنوان یک الگو می‌توانند تأثیر مثبتی در این امر داشته باشند.

نکویی درخت را نماد رشد، پویایی، حرکت و تکامل دانست و اضافه کرد: کاشت هر درخت به نام مفاخر و چهره‌های ماندگار شهر یعنی آنان هنوز زنده هستند که با تلاش و کوشش و حتی اهدای جان خود موجب رشد و تکامل زادگاهشان شدند.

وی عنوان کرد: در این پویش شهروندان می‌توانند درختی را به یاد یکی از مفاخر شهر غرس کرده و عکس‌های خود را در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۰۲۸۸۱۸۷۰۰ ارسال کنند و به ۱۰ نفر از افرادی که در این پویش شرکت می‌کنند، به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر خاطرنشان کرد: تصاویر خلاقانه ارسالی در حساب شبکه‌های اجتماعی شهرداری زرین شهر تجمیع و منتشر خواهد شد.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=58493

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.