• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کشف مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری ۶ نفر در اصفهان

  • کد خبر : 58575
  • 14 اسفند 1402 - 21:45
کشف مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری ۶ نفر در اصفهان
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف مواد پیش‌ساز ترقه و ۷۸۲ عدد ترقه دست‌ساز در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خطرات احتمالی پیش روی شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در خصوص ساخت و توزیع مواد محترقه در سطح این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در بازرسی از سه باب منزل و یک دستگاه خودروی سواری، ۱۴۵۰ گرم مواد پیش‌ساز ترقه و ۷۸۲ عدد ترقه دست‌ساز خطرناک را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در این رابطه شش متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس از شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی، حمایت، اما با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی قاطعانه برخورد می‌کند، شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=58575

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.