• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر :

توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزش در محلات از سیاست‌های مدیریت شهری است

  • کد خبر : 59345
  • 20 اسفند 1402 - 12:29
توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزش در محلات از سیاست‌های مدیریت شهری است
شهردار زرین شهر گفت:مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا در دو قسمت اداری به مساحت ۳۸۶ متر مربع و احداث سوله به مساحت ۴۵۰ متر مربع طراحی و با اعتباری بالغ بر ۱۱۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی در جمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: حوزه ورزش به دلیل تقاضا و توجه بخش قابل توجهی از شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان، مهم‌ترین بستر برای دستیابی به اهداف توسعه و ارتقای سطح نشاط عمومی و اجتماعی به شمار می‌آید.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و توجه ویژه به امر ورزش می‌تواند چهره‌ای بانشاط و ورزشی را در شهر رقم زده و شادابی را به ورزشکاران و ورزش دوستان تزریق کند.

شهردار زرین شهر توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزش در محلات مختلف را از سیاست‌های مدیریت شهری در دوره ششم دانست و تصریح کرد: با گسترش زیرساخت‌های ورزش در محلات مختلف شهر قدم بزرگی در عدالت اجتماعی برداشته خواهد شد از این رو مدیریت شهری در دوره ششم در مسیر اتمام مجموعه چند منظوره فرهنگی ورزشی امام رضا حرکت کرد.

وی اضافه کرد: پروژه مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی امام رضا یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری زرین شهر به‌شمار می‌آید که تملک آن از سال ۱۳۹۳ شروع شده بود اما در ادامه مسیر با چالش‌های متعددی مواجه شده بود.

اسماعیلی احمدی ادامه داد: با توجه به نگاه مدیریت شهری به اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دوره ششم، عملیات اجرایی این پروژه فرهنگی _ ورزشی که از سال ۱۴۰۰ آغاز شده بود، در دوره ششم سرعتی دو چندان به خود گرفت تا بتوانیم با بهره‌برداری از این پروژه بسترسازی‌های کلان و چشمگیری را در حوزه ورزش قهرمانی و پهلوانی شهر رقم بزنیم.

وی عنوان کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا در دو قسمت اداری به مساحت ۳۸۶ متر مربع و احداث سوله به مساحت ۴۵۰ متر مربع طراحی و با اعتباری بالغ بر ۱۱۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شهردار زرین شهر با بیان اینکه ارزش به روز شده این پروژه بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی _ ورزشی امام رضا امروز به یکی از مجهزترین و جذابترین مجموعه‌های ورزشی خطه طلایی ایران تبدیل شده تا ورزشکاران بتوانند در محیطی استاندارد فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای خود را ادامه دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=59345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.