• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جان‌نثاری: انتخابات ذیل چهار راهبرد مقام معظم رهبری برگزار شد

  • کد خبر : 60125
  • 23 اسفند 1402 - 20:07
جان‌نثاری: انتخابات ذیل چهار راهبرد مقام معظم رهبری برگزار شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: مجریان انتخابات هیچ‌گونه گرایشی به نماینده‌ای نداشتند و تنها تأکید ما برگزاری شایسته انتخابات ذیل راهبردهای مقام معظم رهبری بود که محقق شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در گردهمایی فرمانداران استان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قدردانی از فرمانداران استان در راستای برگزاری انتخابات، اظهار کرد: با همه شرایطی که وجود داشت، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ذیل چهار راهبرد مقام معظم رهبری بسیار خوب برگزار شد.

وی ادامه داد: تکلیف ما این بود که بر اصل انتخابات ایستادگی کنیم و این مهم به یاری خداوند متعال محقق شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: مجریان انتخابات هیچ‌گونه گرایشی به کاندیدایی نداشتند و تنها تأکید ما برگزاری شایسته انتخابات ذیل راهبردهای مقام معظم رهبری بود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: حتی یک نقطه هم در استان اصفهان وجود ندارد که رأی‌گیری در آن انجام نشده باشد، فقط در یکی از روستاهای شهرستان فریدونشهر مشکل داشتیم که آرا مردم آن روستا نیز اخذ شد.

وی افزود: مردم به نظر هیأت‌های اجرایی احترام گذاشتند زیرا این هیأت از بدنه مردمی تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: پرونده انتخابات در همه شهرستان‌ها تهیه و جز به جز مراحل و فرایند برگزار شده مستند شود تا در دوره‌های بعدی انتخابات مورد استفاده قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: حفظ ارتباط با نمایندگانی که برای دوره آینده مجلس شورای اسلامی رأی نیاورده‌اند تا پایان مأموریت آنها ضروری است.

جان‌نثاری در بخش دیگر سخنان خود ضمن تأکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، گفت: بر بازار نظارت ویژه داشته باشید تا اجحافی در حق مردم رخ ندهد و فراوانی اجناس را در سراسر استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای سال آینده اقدام برنامه‌ای منظم و مدونی داشته باشید و با نمایندگان جدید نیز ارتباط مؤثری برقرار کنید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=60125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.