• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

موسویان: نظارت بر توزیع و تخصیص اقلام و کالاهای اساسی تشدید می‌شود

  • کد خبر : 60229
  • 24 اسفند 1402 - 12:40
موسویان: نظارت بر توزیع و تخصیص اقلام و کالاهای اساسی تشدید می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: اقدامات دستگاه قضائی در حوزه نظارت بر توزیع و تخصیص اقلام و کالاهای اساسی در ایام پیش رو در دو حوزه اقدامات پیشگیرانه و برخوردی در دستور کار قرار گرفته است و هر کجا لازم باشد اقدامات قانونی به عمل خواهد آمد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان اصفهان، سیدمحمد موسویان در نشست کمیته نظارت بر فرآیند عرضه و توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و نزدیکی به سال نو اظهار کرد: اقدامات دستگاه قضائی در حوزه نظارت بر توزیع و تخصیص اقلام و کالاهای اساسی در ایام پیش رو در دو حوزه اقدامات پیشگیرانه و برخوردی در دستور کار قرار گرفته و هر کجا لازم باشد اقدامات قانونی به عمل خواهد آمد.

وی افزود: افرادی که کالاهای اساسی را به صورت گسترده احتکار می‌کنند و موجب ایجاد نابسامانی در بازار شوند، به جرم اخلال در نظم اقتصادی تحت پیگرد قضائی و پرونده قضائی آنها به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان همکاری و هم‌گرایی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی را در کنترل قیمت‌ها و توزیع کالاهای اساسی مهم برشمرد و تصریح کرد: تمام دستگاه‌های متولی موظف هستند تا از حداکثر ظرفیت‌های قانونی در راستای حفظ حقوق شهروندان استفاده کنند.

موسویان انجام بازرسی‌های مستمر و هدفمند، نظارت دقیق بر فعالیت اصناف، نظارت بر نحوه عرضه و توزیع کالاهای اساسی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان و ایام پایان سال را از مهم‌ترین تکالیف دستگاه‌ها دانست و گفت: اجرای صحیح نظارت‌ها موجب حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و آرامش بازار می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=60229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.