• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

واژگونی پژو در چمگردان ۳ مصدوم و فوتی برجای گذاشت

  • کد خبر : 60583
  • 27 اسفند 1402 - 10:42
واژگونی پژو در چمگردان ۳ مصدوم و فوتی برجای گذاشت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در شهرستان لنجان با یک کشته و 2 مصدوم خبر داد .

به گزارش نبض وطن، سرهنگ  علی اصغر زارع  اظهار کرد: شب گذشته در پی اعلام یک مورد واژگونی خودرو پژو در محور چمگردان مأموران پلیس به همراه سایر نیرو های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس در صحنه مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو از مسیر اصلی خود منحرف و دچار واژگونی شده که متأسفانه در این سانحه یکی از سرنشینان خودرو فوت و راننده و یکی دیگر از سرنشینان آن نیز مصدوم که برای درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور استان افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه تشخیص داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه عدم رعایت سرعت مطمئن در زمان رانندگی یکی از عوامل اصلی در تصادفات محسوب می شود، از شهروندان و کلیه کاربران ترافیکی تقاضا داریم به هنگام رانندگی به هیچ وجه عجله در رسیدن به مقصد نداشته باشند و از هرگونه اقدامی که باعث کاهش میزان هوشیاری و حواس پرتی رانندگان می شود به طور جد پرهیز کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=60583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.