• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برترین عید سال نو نزد ایرانیان است و بس

  • کد خبر : 61072
  • 01 فروردین 1403 - 6:38
برترین عید سال نو نزد ایرانیان است و بس
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: نوروزامسال با بهار قرآن، ماه شستشوی جسم و جان در پرتو عنایات الهی و ماه بزرگ میهمانی خدا مقارن گردیده که لحظه به لحظه آن قطعا برای همه ما مغتنم و ارزشمند است.

به گزارش نبض وطن، محسن محمودی رئیس شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
عید نوروز یکی از بزرگ‌ترین اعیاد ایرانیان است که قدمتی بسیار بالا داشته و علیرغم سپری کردن فراز و فرودهای فراوان، همچون کوهی استوار پابرجا مانده و چنان با روح و احساس مردم ایران زمین درهم آمیخته که همه ساله در ژرفای دل و جان و روان خود چشم به راه فرارسیدن آن هستند.

عید باستانی نوروز با باورهای کهن شهروندان خطه طلایی ایران نیزعجین بوده به‌گونه‌ای که با فرارسیدن فصل بهار، تغییر سال را جشن گرفته و رسومی شیرین از جمله پهن کردن سفره هفت سین، دید و بازدیدهای نوروزی، شنبه گردش و… را به جای می‌آورند.

نوروزامسال با بهار قرآن، ماه شستشوی جسم و جان در پرتو عنایات الهی و ماه بزرگ میهمانی خدا مقارن گردیده که لحظه به لحظه آن قطعا برای همه ما مغتنم و ارزشمند است.

سال ۱۴۰۲ هم به پایان خودش رسید. در این سال اتفاقات تلخ و شیرینی را در کنار هم تجریه کردیم و اساساً زندگی ما انسان‌ها با این فراز و فرودها معنا پیدا می‌کند.

اینجانب ضمن تبریک سال نو به همه هموطنان عزیزم در سراسر این کره خاکی، خصوصاً شهروندان خطه طلایی ایران زرین‌شهر امیدوارم در سال ۱۴۰۳ با افزایش همدلی و هم افزایی شهروندان و مدیریت شهری گام‌های مهمی در راستای توسعه خطه طلایی ایران برداریم.

سالی سرشار از سلامتی، شادکامی و موفقیت را برای همه ملت ایران آرزومندم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=61072

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.