• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ترافیکِ محورهای شمالی نیمه‌سنگین است

  • کد خبر : 61135
  • 01 فروردین 1403 - 12:37
ترافیکِ محورهای شمالی نیمه‌سنگین است
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل ۱۷ تا شهرستانک و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله ترافیک نیمه سنگین است.

به گزارش نبض وطن، سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل ۱۷ تا شهرستانک و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا آب اسک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی بارش باران اعلام شده است و در بعضی محورهای استان‌های کردستان و آذربایجان غربی نیز بارش برف و باران مشاهده می‌شود.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ تماس بگیرند و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=61135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.