• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

امروز در کدام استان‌های کشور باران و برف می‌بارد؟

  • کد خبر : 61272
  • 02 فروردین 1403 - 10:00
امروز در کدام استان‌های کشور باران و برف می‌بارد؟
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم و فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شمال غرب خواهد بود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم و فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شمال غرب خواهد بود.

وی افزود: روز جمعه با گذر موج از روی کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب، جنوب، شمال غرب و غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی شامل استان‌های قزوین، البرز و تهران، غرب کرمان و جنوب استان‌های یزد و اصفهان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شنبه در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور، بارش رخ خواهد داد و یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، در نوار غربی و بخش‌هایی از جنوب و مرکز کشور ابرناکی، بارش و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی روز دوشنبه ضمن تقویت، به جز نوار شرقی کشور در سایر مناطق و فعال خواهد بود؛ امروز دریای خزر و طی دو روز آینده و از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=61272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.