• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تدارک ویژه‌برنامه‌های شهرداری زرین شهر با محوریت نوروز و ماه رمضان

  • کد خبر : 61279
  • 02 فروردین 1403 - 11:06
تدارک ویژه‌برنامه‌های شهرداری زرین شهر با محوریت نوروز و ماه رمضان
شهردار زرین شهر گفت: تدابیری اتخاذ شده تا با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف در محلات شهر شاهد نقش بستن لبخند بر روی صورت شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان باشیم و آنها لحظات شادی را در ایام نوروز در کنار خانواده سپری کنند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی در حاشیه بازدید از روند فعالیت ستاد استقبال از مسافران نوروزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه‌های استقبال از بهار و عید نوروز در خطه طلایی ایران اظهار کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی شهرداری زرین شهر در دو بخش قبل و بعد از تحویل سال برای استقبال از بهار برنامه‌ریزی شد و از ابتدای هفته شاهد اجرای این ویژه برنامه‌ها هستیم.

وی افزود: برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای از جمله اجرای کارناوال عروسکی و برگزاری نمایش‌های آئینی و سنتی نوروزی، شهر فرنگ و … در محلات مختلف شهر اجرا شد و بر اساس تدابیر اتخاذ شده سوم و چهارم فروردین ماه شهروندان شاهد حرکت قطار شادی در سطح شهر خواهند بود.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: تدابیری اتخاذ شده تا با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف در محلات شهر شاهد نقش بستن لبخند بر روی صورت شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان باشیم و آنها لحظات شادی را در ایام نوروز در کنار خانواده سپری کنند.

وی از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و عنوان کرد: از سوم فروردین ماه ویژه برنامه بهار بندگی در پارک ساحلی زرین شهر به مرحله اجرا خواهد رسید و کارشناسان مذهبی قم ویژه‌برنامه‌هایی را در حوزه‌های مختلف تربیت فرزند، مشاوره خانواده، خلاقیت کودکان و… را برگزار خواهند کرد.

اسماعیلی احمدی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه بهار بندگی از سوم لغایت دوازدهم فروردین ماه و دو ساعت قبل از افطار برگزار خواهد شد که امیدواریم مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=61279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.