• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان:

افق‌های روشنی برای شهر چرمهین ترسیم شده است

  • کد خبر : 61358
  • 02 فروردین 1403 - 21:16
افق‌های روشنی برای شهر چرمهین ترسیم شده است
فرماندار شهرستان لنجان گفت: خوشبختانه امروز شاهد اجرای برنامه‌های رویداد محور بر اساس تقویم رویدادهای شهر چرمهین توسط مدیریت شهری چرمهین هستیم که این مهم افق‌های روشنی را برای این شهر به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی شامگاه پنجشنبه _ دوم فروردین ماه_ در حاشیه بازدید از روند فعالیت ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهر چرمهین اظهار کرد: در ستاد خدمات سفر شهرستان لنجان عزم مدیران این شهرستان جزم شد در سالی بهار طبیعت و بهار قرآن با یکدیگر تقارن پیدا کرده است این مهم را به فال نیک گرفته و تلاش کنیم در شهرهای ۹ گانه شهرستان لنجان در طول ایام نوروز برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به شکل فعال برگزار شود.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شهردار چرمهین در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی افزود: در کنار برنامه‌های جز خوانی قرآن کریم در شهر چرمهین، برنامه‌های شاد مفرحی نیز از سوی مدیریت شهری برای شهروندان و گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده که می‌تواند فضای شهر را در این ایام تغییر دهد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: همه مسئولان شهرستان لنجان عزم خود را جزم کرده‌ایم تا شروع سال ۱۴۰۳ را با برنامه‌های شاد برای شهروندان رقم بزنیم و انتظار می‌رود همه تلاش خود را به‌کار گرفته تا روزهایی را که میزبان مسافران نوروزی هستیم به خود و دیگران توصیه‌های لازم را داشته باشیم تا حرمت ماه مبارک رمضان در شهرستان لنجان حفظ شود.

وی با بیان اینکه امروز در شهر چرمهین شاهد اجرای برنامه‌های رویکرد محور هستیم، ادامه داد: رویدادهای مختلفی همچون برنامه‌های فرهنگی، جشنواره‌ها و… آبستن و بستر روابط دوسویه، معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های شهری و… هستند و یک شهردار هوشمند و خلاق همواره از تخصص و تجارب خود در این زمینه استفاده می‌کند.

محمدی عنوان کرد: خوشبختانه امروز شاهد اجرای برنامه‌های رویداد محور بر اساس تقویم رویدادهای شهر چرمهین توسط مدیریت شهری چرمهین هستیم که این مهم افق‌های روشنی را برای این شهر به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اثر و یادگاری ماندگار از مدیریت شهری در دوره ششم بر جای خواهند ماند و شهروندان ثمره آن را در سال‌های آینده این شهر خواهند چشید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=61358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.