• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لنجان:

چرمهین به عنوان شهرِ تَرین‌ها در حال معرفی است

  • کد خبر : 61360
  • 02 فروردین 1403 - 21:30
چرمهین به عنوان شهرِ تَرین‌ها در حال معرفی است
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لنجان گفت: امروز اقدامات گردشگری شهرداری چرمهین در مقیاس استان اصفهان خود را نشان داده به‌گونه‌ای که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد هستیم این شهر به عنوان شهر ترین‌ها در حال معرفی است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، احمد فتحی با بیان اینکه امروزه توسعه گردشگری به یکی از مهمترین رویکردها و نگرش مدیران شهری شهرهای ایران مبدل شده است، اظهار کرد: رویکرد گردشگری و توجه ویژه به آن توسط شهرداران، عامل مهمی در ایجاد شهری زیبا، جذاب، سرزنده و پویا است، به‌گونه‌ای که شهرهای ایران همچون مغناطیسی می‌توانند گردشگران و سرمایه گذاران را به خود جذب کنند.

وی افزود: ایجاد تحول شهری و تحول اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در شهرهای شهرستان لنجان نیز بدون توجه به مقوله مهم گردشگری امری نشدنی است و خوشبختانه امروز شهرداران شهرهای ۹ گانه شهرستان لنجان از جمله شهرداری چرمهین با رویکرد برندسازی شهری در این مسیر حرکت‌های ارزشمندی را آغاز کرده‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز اقدامات گردشگری شهرداری چرمهین در مقیاس استان اصفهان خود را نشان داده به‌گونه‌ای که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد هستیم این شهر به عنوان شهر ترین‌ها در حال معرفی است.

وی ادامه داد: شهر چرمهین مسجد ناروندی را به عنوان قدیمی‌ترین اثر تاریخی شهرستان لنجان در دل خود جای داده و از سوی دیگر قدیمی‌ترین آثار سکونت بشر در شهرستان لنجان در شهر چرمهین و در جوار آبشار شاهلولاک کشف شده و همه این مباحث با نگاه شهردار چرمهین و حمایت‌هایی که از اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان داشته‌اند به سرانجام رسیده است.

فتحی با بیان اینکه امروز با اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت شهری چرمهین از ورودی شاهد خودنمایی می‌کند، عنوان کرد: اقدامات مدیریت شهری چرمهین در توسعه مجموعه آبشار شاهولاک و همچنین راه‌اندازی مجموعه بوم‌گردی که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید ستودنی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه مسیر نیز با حمایت فرماندار شهرستان لنجان و اعضا شورای اسلامی شهر چرمهین، مردم این شهر و گردشگرانی که چرمهین را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند بتوانند طعم صنعت گردشگری و رونق آن را بچشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=61360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.