• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر خبر داد:

استقبال گردشگران و شهروندان از ویژه برنامه‌ها حلول بهاران ضیافت رمضان

  • کد خبر : 61649
  • 04 فروردین 1403 - 14:59
استقبال گردشگران و شهروندان از ویژه برنامه‌ها حلول بهاران ضیافت رمضان
مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر گفت: براساس آمار موجود در روز نخست بیش از ۴۰۰ نفر مسافران و شهروندان از برنامه حلول بهاران ضیافت رمضان استقبال کرده و لحظات شاد و مفرحی را در کنار خانواده‌ها سپری کردند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن علیرضا نکویی اظهار کرد: شهرداری زرین شهر با برنامه‌ریزی، پیش‌بینی‌های لازم را جهت اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی _ هنری انجام داد به‌گونه‌ای که در روزهای پایانی اسفند ماه به استقبال نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان رفت.

وی با اشاره به آغاز ویژه برنامه حلول بهاران ضیافت رمضان در خطه طلایی ایران، افزود: ویژه‌برنامه حلول بهاران ضیافت رمضان در پارک ساحلی زرین شهر در حال برگزاری بوده که در جریان آن علاوه بر برپایی جشن، غرفه‌های مختلفی با محوریت آموزش‌های خانواده، مشاوره، کودکان و نوجوانان برپا شده و در روز نخست آن نیز با استقبال خوب شهروندان و مسافران نوروزی مواجه شد.

مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر تصریح کرد: بر اساس آمار موجود در روز نخست بیش از ۴۰۰ نفر خصوصاً نوجوانان و جوانان از برنامه حلول بهاران ضیافت رمضان استقبال کردند و لحظات شاد و مفرحی را در کنار خانواده‌ها سپری کردند و این برنامه برای مسافرانی که از سایر نقاط کشور به زرین شهر سفر کرده بودند جذاب بوده است.

وی ادامه داد: مدیریت شهری زرین شهر تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با اجرای برنامه‌های مختلف رضایت شهروندان را در این حوزه جلب کند و امیدواریم در روزهای پیش رو نوروز خوب و با نشاطی را برای همشهریان و میهمانان این شهر رقم زده و نورزی متفاوت را در خطه طلایی ایران شاهد باشیم.

نکویی عنوان کرد: ویژه برنامه «حلول بهاران، ضیافت رمضان» سوم لغایت دوازدهم فروردین ماه از ساعت ۱۶ در پارک ساحلی زرین شهر اجرا خواهد شد و از همه شهروندان دعوت می‌شود با حضور در این برنامه لحظات شادی را در کنار خانواده سپری کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=61649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.