• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

۱۵۰ بنر ترویجی با رویکرد رعایت حجاب و شئونات ماه مبارک رمضان در پارک ساحلی زرین شهر اکران شد

  • کد خبر : 61695
  • 05 فروردین 1403 - 9:34
۱۵۰ بنر ترویجی با رویکرد رعایت حجاب و شئونات ماه مبارک رمضان در پارک ساحلی زرین شهر اکران شد
شهردار زرین شهر گفت: پارک ساحلی زرین شهر محل رفت و آمد و گذران اوقات فراغت شهروندان و مسافران است و با توجه به اهمیت رعایت حرمت ماه مبارک و موازین و شئونات اسلامی بیش از ۱۵۰ بنرهای ترویجی با رویکرد رعایت حجاب و شئونات ماه مبارک رمضان در این مجموعه تفریحی اکران شده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی با اشاره به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره با تهاجم فرهنگی، اصل ارزش‌های اسلامی، دینی و اعتقادی نسل‌های مختلف خصوصاً نسل جوان را هدف گرفته و به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌ها در بین خانواده‌ها است.

وی افزود: هدف اصلی دشمنان از راه اندازی جنگ ترکیبی در کشور نیز تغییر در ادراک، شناخت و اعتقادات ملت ایران و آندلسی کردن وضعیت فرهنگی جامعه ایرانی است از این رو از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کند.

شهردار زرین شهر به حلول دو بهار طبیعت و قرآن تصریح کرد: تجربه تقارن ماه رمضان و عید نوروز از سال گذشته وجود دارد از این رو شهرداری زرین شهر برای پوشش این دو رویداد آمادگی کاملی را داشته و برنامه‌های متنوعی را همچون سال گذشته برای نوروز در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بوده و بر همین اساس شهرداری زرین شهر با برگزاری ویژه برنامه حلول بهاران ضیافت رمضان در مسیری حرکت کرد تا این فرهنگ در گسترش داده و زمینه رعایت حرمت ماه رمضان در پارک ساحلی این شهر فراهم شود.

اسماعیلی احمدی با بیان اینکه زرین شهر به دلیل دارا بودن جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی همواره مورد استقبال گردشگران بوده است، ادامه داد: پارک ساحلی زرین شهر محل رفت و آمد و گذران اوقات فراغت شهروندان و مسافران است و با توجه به اهمیت رعایت حرمت ماه مبارک و موازین و شئونات اسلامی بیش از ۱۵۰ بنرهای ترویجی با رویکرد رعایت حجاب و شئونات ماه مبارک رمضان در این مجموعه تفریحی اکران شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده گردشگران ضمن حفظ و تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت ماه رمضان از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و معابر عمومی شهر خودداری کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=61695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.