• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
نایب رئیس شورای اسلامی زرین شهر اعلام کرد:

افزایش رضایتمندی شهروندان در خطه طلایی ایران

  • کد خبر : 62256
  • 08 فروردین 1403 - 11:59
افزایش رضایتمندی شهروندان در خطه طلایی ایران
نایب رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: در سال ۱۴۰۲ شاهد افتتاح بیشترین پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری زرین شهر در سطح شهرستان لنجان بودیم.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، صفیه حیدرزاده در جمع پرسنل شهرداری زرین شهر اظهار کرد: شهرداری از جمله سازمان‌هایی است که بیشترین خدمت رسانی را به شهروندان دارد و یکی از اتفاقات مهمی که در دوره ششم مدیریت شهری زرین شهر رخ داده، انجام اقدامات فرهنگی و اتمام پروژه‌های عمرانی است که باهدف نشاط و شادابی شهروندان و همچنین پیشرفت و توسعه و آبادانی شهر انجام شده است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر در دوره ششم آن بوده که باید با عملکرد جهادی چتر خدمت بر سر همه محلات شهر و شهروندان گسترده شود و این مهم با هدف توسعه و ایجاد تحول در شهر در سال ۱۴۰۳ با قدرت دنبال خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: حوزه فعالیت و مسئولیت در شهرداری بسیار متنوع و گسترده است و موفقیت این نهاد در حل چالش‌های شهری و خدماتی که ارائه می‌کند در گرو همدلی و همراهی همه جانبه سه ضلع شهردار، اعضا شورای شهر و پرسنل شهرداری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی مدت گذشته از عمر مدیریت شهری زرین شهر در دوره ششم فضای همدلی و همکاری خوبی بین سه ضلع شهردار، اعضا شورای شهر و پرسنل شهرداری ایجاد شده است و با همراهی شهروندان قادر خواهیم بود اتفاقات مثبتی را در خطه طلایی ایران رقم بزنیم.

حیدرزاده با بیان اینکه امروز شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان در خطه طلایی ایران هستیم، اضافه کرد: باید از تلاش شهردار زرین شهر تقدیر کرد چراکه در سال ۱۴۰۲ شاهد افتتاح بیشترین پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری زرین شهر در سطح شهرستان لنجان بودیم و در این مسیر باید از پرسنل شهرداری تشکر کرد که در اجرای امورات شورای شهر و شهرداری به شکل جهادی عمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ نیز بتوانیم در مسیر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و در نهایت توسعه پایدار زرین شهر حرکت کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=62256

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.