• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سلاجقه: آوازه‌ موفقیت‌های «جمهوری اسلامی» مرزهای جغرافیایی مرئی و نامرئی جهان را درنوردیده است

  • کد خبر : 62655
  • 12 فروردین 1403 - 9:51
سلاجقه: آوازه‌ موفقیت‌های «جمهوری اسلامی» مرزهای جغرافیایی مرئی و نامرئی جهان را درنوردیده است
معاون رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی گفت: آوازه ظفرمندی‌ها و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مرزهای جغرافیایی مرئی و نامرئی جهان را درنوردیده است.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه در پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی آورده است:

«روز جمهوری اسلامی جز مهم‌ترین و پر برکت‌ترین روزهای تاریخ ماست.
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

روز جمهوری اسلامی روزی است که با حضور آگاهانه و متعهدانه ملّت همیشه در صحنه، اولین انتخابات آزاد تاریخ کشور عزیزمان برگزار و با تکلیف مردم با بصیرت و ولایتمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرا قاطع بیش از ۹۸ درصد حیات پربرکت خویش را آغاز نمود و رسماً طومار ننگین ظلم و استبداد و جنایات بی‌بدیل پادشاهی در هم پیچیده شد و ملّت انقلابی ایران جلوه‌ای واقعی از مردم‌سالاری دینی را برای جهانیان به منصه ظهور گذاشت، به گونه‌ای که این پدیده بی‌بدیل حیرت دوست و دشمن را برانگیخت.

به حول و قوه الهی و به رغم اجرای توطئه‌های گوناگون در طول این سال‌ها، آوازه ظفرمندی‌ها و موفقیت‌های این نظام مقدس، بر پایه خواست مردم شریف و بصیر و رهبری‌های داعیانه امامین انقلاب، مرزهای مرئی و نامرئی جغرافیایی را در نوردیده و به الگویی رهایی‌بخش برای ملّت‌های تحت ستم نظام سلطه جهانی تبدیل گردیده است.

فرا رسیدن سالروز پر افتخار استقرار جمهوری اسلامی ایران را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‏ خامنه‌ای (حفظه‌الله) و آحاد ملّت مقاوم، بصیر و فهیم ایران اسلامی صمیمانه شادباش می‌گویم و به روح پاک و مطهر امام راحل (ره) و شهدای والامقام درود می‌فرستیم. ان‌شاءالله که با پیروزی محور مقاومت و بالاخص غزه مقتدر پرچم پرافتخار به دست رهبر فرزانه انقلاب به صاحب اصلی نظام، آقا امام زمان (عج) تقدیم شود. به امید ظهور»

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=62655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.