• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

استاندار اصفهان: اصفهان میزبان شایسته‌ای برای تشییع پیکر شهید خواهد بود

  • کد خبر : 63051
  • 14 فروردین 1403 - 13:22
استاندار اصفهان: اصفهان میزبان شایسته‌ای برای تشییع پیکر شهید خواهد بود
استاندار اصفهان با حضور در منزل سردار شهید محمدرضا زاهدی، ضمن دیدار با خانواده ایشان گفت: در مراسم تشییع این شهید والامقام جلوه‌ای دیگر از پایداری و انسجام مردم در رابطه با مسائل قدس شریف را به دنیا مخابره خواهیم کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری امروز _سه‌شنبه چهاردهم فروردین_ در دیدار با خانواده شهید والامقام سردار زاهدی سخنان خود را با قرائت آیه شریفه «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» آغاز کرد و ضمن تسلیت به خانواده این سردار شهید و مردم اصفهان، اظهار کرد: شهید والامقام زاهدی یکی از مصادیق این آیه شریفه بودند.

وی ادامه داد: این شهید سرافراز در طول عمر بابرکت خود که سراسر افتخار و مجاهدت است مسیری را طی کرد که گویا سال‌ها در انتظار شهادت و ملحق شدن به دوستان و هم‌رزمان شهیدشان بود.

استاندار اصفهان با اشاره به سال‌ها پایداری و ایستادگی این شهید والامقام بر مسیر و باور خود اظهار کرد: اگر این مقام و فیض شهادت نبود چه چیزی می‌توانست پاسخگوی رشادت‌ها و دلیری‌های شهید زاهدی قرار بگیرد؟

مرتضوی افزود: از این بابت به این شهید سرافراز و خانواده ایشان تبریک می‌گوییم و امیدواریم مسیر شهید والامقام زاهدی توسط فرماندهان جبهه مقاومت با قوت بیشتر به‌واسطه خون شهیدان استمرار پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما در استان اصفهان سعی خواهیم کرد با برنامه‌ریزی جامع و کامل میزبانی شایسته‌ای را از این شهید والامقام داشته باشیم و بتوانیم در حد و انتظار مردم شهیدپرور اصفهان برگ زرین دیگری را به صفحات تاریخ اصفهان اضافه کنیم و جلوه‌ای از پایداری و انسجام مردم را در رابطه با مسائل قدس شریف به دنیا مخابره کنیم.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به شهادت سردار زاهدی در روز شهادت امیرالمومنین (ع) و ماه مبارک رمضان گفت: این شهید بزرگوار در دورانی به شهادت رسیدند که غزه، مظلوم‌تر از همیشه در مقابل همه جنایتکاران تاریخ در مقابل دیدگان سایرین شرحه شرحه می‌شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: جا دارد با ظرفیتی که امروز به‌واسطه خون این شهید در جامعه ما جاری و ساری می‌شود، بتوانیم شرایط متفاوتی را در ادامه مسیر برای جبهه مقاومت باز کنیم.

سردار «محمدرضا زاهدی» از پیشکسوتان و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در حمله عصر دوشنبه، سیزدهم فروردین رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به همراه شش تن از دیگر هم‌رزمان خود به فیض شهادت نائل آمدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=63051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.