• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ملاقات ۱۰ هزار و ۴۳۸ نفر با مسئولان قضایی در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 63064
  • 14 فروردین 1403 - 14:00
ملاقات ۱۰ هزار و ۴۳۸ نفر با مسئولان قضایی در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: دو میلیون و ۳۲۳ هزار و ۵۵۴ مورد ملاقات مردمی در کشور توسط روسای کل دادگستری و سایر مقامات قضایی انجام شده است.

به گزارش نبض وطن به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، سیدعلی‌اصغر رفاهی درباره ملاقات‌های مردمی صورت گرفته در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲ در اداره کل ارتباطات مردمی برای ۱۰ هزار و ۴۳۸ نفر ملاقات مردمی صورت گرفته، همچنین ۵۸ هزار و ۳۷۶ نفر میزان مراجعان حضوری اداره کل ارتباطات مردمی و میزان پاسخگویی به آن‌ها بوده است.

وی افزود: ۶۴ هزار و ۷۰۱ مورد میزان درخواست‌های مردمی ثبت شده در سامانه سامع و میزان پاسخگویی به آن بوده است، همچنین ۱۱ هزار و ۴۲۱ مورد آمار رسیدگی به درخواست‌های مردمی در جریان سفرهای استانی ریاست قوه قضائیه و سایر مقامات قضائی است.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه گفت: دو میلیون و ۳۲۳ هزار و ۵۵۴ مورد ملاقات مردمی در کل کشور توسط رؤسای کل دادگستری و سایر مقامات قضائی انجام شده است.

رفاهی خاطرنشان کرد: در طول این مدت، به درخواست‌های مردمی ۱۳۴ هزار و ۵۳۷ مورد با برپایی میزهای خدمت در مکان‌هایی از جمله مساجد و مصلی‌ها در کل کشور رسیدگی شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=63064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.