• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رویکرد شهرداری، سرمایه‌گذاری برای ارتقاء آسایش شهروندان است

  • کد خبر : 63409
  • 16 فروردین 1403 - 10:19
رویکرد شهرداری، سرمایه‌گذاری برای ارتقاء آسایش شهروندان است
شهردار زرین شهر گفت: انتظار ما از اداره سرمایه گذاری وهمچنین دیگر ادارات شهرداری زرین شهر آن بوده که خلاقانه عمل کرده و نگاهی توسعه‌ای به مباحث داشته باشند چراکه سرمایه گذاری به عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارها در رسیدن به درآمد پایدار بوده و در توسعه پایدار شهرهای ایران از جایگاه بسزایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمد در جمع پرسنل شهرداری زرین شهر با بیان اینکه شهرداری وظایف و شرح خدمات وسیعی را بر عهده دارد، اظهار کرد: رویکرد اصلی شهرداری زرین شهر در ارائه خدمات، حرکت در مسیری است که باعث ایجاد آرامش و آسایش به واسطه ارائه این خدمات شود.

وی افزود: یکی از رویکردهایی که در مسیر تحقق این مهم باید مورد توجه پرسنل شهرداری زرین شهر باشد «رویکرد سرمایه‌گذاری» است، چراکه کسب درآمد از طریق صدور پروانه ساختمانی، پایان‌کار، عوارض و سایر روش‌ها جز راهکارهای جاری و معمول برای کسب درآمد بوده و فاقد هرگونه خلاقیت مدیریتی است.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: انتظار ما از اداره سرمایه گذاری و همچنین دیگر ادارات شهرداری زرین شهر آن بوده که خلاقانه عمل کرده و نگاهی توسعه‌ای به مباحث داشته باشند چراکه سرمایه گذاری به عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارها در رسیدن به درآمد پایدار بوده و در توسعه پایدار شهرهای ایران از جایگاه بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در سال جاری به دنبال آن هستیم تا با استفاده از ظرفیت و توان تیم‌های متخصص، مجرب و خلاق و با هم‌افزایی هرچه بیشتر ادارات شهرداری زرین شهر نسبت به احصای فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقدام و از طریق ارتباطات گسترده، دو سویه و مثبت، سرمایه گذاران توانمند را جهت سرمایه‌گذاری در این فرصت‌ها و بسته‌ها جذب کنیم.

اسماعیلی احمدی با بیان اینکه طی ماه‌های اخیر مجموعه پارک سوار در مسیر جذب سرمایه گذار قرار گرفته است، اضافه کرد: با تحقق این مهم نه تنها سرمایه به سمت و سوی شهری با مدیریت فرد هدایت خواهد شد بلکه فرصت‌های کارآفرینی و اشتغالزایی نیز مهیا می‌شود و در این صورت می‌توان شاهد تبدیل خطه طلایی ایران به شهری پویا، زنده و دارای اقتصادی قوی بود.

وی با بیان اینکه شهروندان به عنوان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قادر هستند در پیشبرد اهداف به مجموعه شهرداری کمک کنند، عنوان کرد: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب در سال‌جاری، بحث سرمایه‌گذاری است و ایشان در سخنرانی‌های متعدد بر لزوم توجه به امر سرمایه‌گذاری در کنار موضوع تولید تاکید داشتند، از این رو باید به سمت استفاده از ظرفیت‌های مردمی به عنوان بزرگ‌ترین بخش خصوصی در خطه طلایی ایران حرکت کنیم.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: توسعه نگاه صرفاً اقتصادی در سرمایه‌گذاری، توجه نکردن به اثرات اجتماعی، فرهنگی و خدماتی و نیز نبود اعتماد سرمایه‌گذار به این مجموعه از چالش‌های برون‌سازمانی بوده از این رو باید با تقویت جایگاه متولیان امور سرمایه‌گذاری سطح سرمایه‌گذاری را در مجموعه شهرداری ارتقا دهیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=63409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.