• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیام تسلیت شهردار زرین شهر در پی حمله تروریستی به کنسولگری در سوریه

  • کد خبر : 63676
  • 17 فروردین 1403 - 9:35
پیام تسلیت شهردار زرین شهر در پی حمله تروریستی به کنسولگری در سوریه
شهردار زرین شهر در پیامی شهادت سرداران ‌شهید محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاجی رحیمی و دیگر فرماندهان و مستشاران ایرانی را تسلیت گفت.

به گزارش نبض وطن حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که طبق ضوابط بین المللی از مصونیت برخوردار بود، بار دیگر خوی ظالمانه صهیونیست‌ها را برای جهانیان به نمایش گذاشت که چگونه قماری بزرگ و خطرناک را با آغشته کردن دستان پلیدشان به خون چند تن از سرداران و افسران کشورمان برای رسیدن به اهداف شومشان آغاز کردند.

در نتیجه حمله تروریستی رژیم جعلی اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سردار محمد رضا زاهدی از میراث داران سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و جمعی از فرماندهان و مستشاران ایرانی سپاه قدس به شهادت رسیدند؛ ضمن محکوم کردن این اقدام سخیف و غیرانسانی، وظیفه خود می‌دانم شهادت این عزیزان را به فرمانده معزز کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه، شهروندان ولایتمدار استان اصفهان و خطه طلایی ایران و خانواده محترم شهیدان والامقام این حادثه تروریستی تسلیت عرض می‌نمایم.

خون پاک سردار زاهدی و هم رزمان ایشان، نفسی تازه در رگ‌های مقاومت علیه اسرائیل دمید و بی تردید اقدام مذبوحانه این رژیم منحوس و جعلی بی پاسخ نخواهد ماند و با پاسخ کوبنده و انتقام‌جویانه جبهه مقاومت به سختی تنبیه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=63676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.