• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

رژیم وحشی صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد

  • کد خبر : 63729
  • 17 فروردین 1403 - 15:25
رژیم وحشی صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد
شهردار زرین شهر گفت: امسال به واسطه اقدام کور تروریستی سردار سرلشکر زاهدی و هم‌رزمان ایشان، خشم و انزجار ملت‌های مسلمان به ویژه مردم ایران بالاخص مردم استان اصفهان علیه رژیم صهیونیستی و ایادی آن دوچندان شده است، از این رو مراسم روز قدس در خطه طلایی ایران با سال‌های قبل متفاوت شده است.

حسین اسماعیلی احمدی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی وضعیت مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی وارد شرایط جدیدی شد به‌گونه‌ای که امام خمینی (ره) ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای اسرائیلی، طی پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان از آنها خواستند تا آخرین جمعهٔ ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب شود.

وی افزود: این ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی سبب شد جمعه پایان ماه رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شود و در این روز ملت آزاده ایران جهان همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند و طی سال‌های گذشته شاهد آن هستیم که نور امید به دل مردم مظلوم فلسطین تابیده است.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: امروز ملت ایران و دیگر آزادگان جهان برای مقابله عملی با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم‌تر و استوارتر شده‌اند به‌گونه‌ای که شکست رژیم صهیونیستی به صحنه نظامی ختم نمی‌شود بلکه در عرصه سیاسی و افکار عمومی هم این رژیم دچار فروپاشی شده است.

وی ادامه داد: امسال به واسطه اقدام کور تروریستی سردار سرلشکر زاهدی و هم‌رزمان ایشان، خشم و انزجار ملت‌های مسلمان به ویژه مردم ایران بالاخص مردم استان اصفهان علیه رژیم صهیونیستی و ایادی آن دوچندان شده است، از این رو مراسم روز قدس در خطه طلایی ایران با سال‌های قبل متفاوت شده است.

اسماعیلی احمدی عنوان کرد: سردار شهید زاهدی گام‌های مؤثری را در راه خدمت انقلاب اسلامی برداشتند و در جبهه مقاومت در لبنان و سوریه نیز مجاهدت پرداختند و شهادت ایشان سبب شد این شهید والا مقام به نمادی برای دفاع از قدس شریف مبدل شوند.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده و پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر قدرت و عظمت اسلام در مقابل جهان کفر و استکبار جهانی را به نمایش گذاشت و این هم قطعاً ذلت و خواری صهیونیسم را رقم خواهد زد و به زودی شاهد نابودی و افول این رژیم منحوس و کودک‌کش خواهیم بود

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=63729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.