• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سرلشکر باقری: عمر رژیم صهیونیستی به سرآمده است

  • کد خبر : 63891
  • 18 فروردین 1403 - 9:27
سرلشکر باقری: عمر رژیم صهیونیستی به سرآمده است
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ملت بزرگ ایران و ملل آزاده جهان روز گذشته به برکت عملیات طوفان الاقصی و برکت خون شهداروز قدس بی نظیری را در تاریخ انقلاب اسلامی و جهان خلق کردند تا آمریکای جنایتکار و صهیونیست بداند عمر این رژیم سرآمده است.

به گزارش نبض وطن، سرلشکرمحمد باقری امروز_ شنبه هجدهم فروردین ماه_ در مراسم تشییع سردار علی زاهدی اظهار کرد:  یاد امام و شهیدان انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مدافع امنیت و حرم و سلامت کشور و به ویژه شهید قدس سرلشکر پاسدار محمد رضا زاهدی که پس از ۴۳ سال مجاهدت شبانه روزی جان خود را فدای اسلامی و انقلاب اسلامی و آزادی قدس کرد گرامی می‌داریم.

وی افزود: امروز در کنار پیکر مطهر شهید زاهدی شهیدی همچون شهیدان خرازی، ردانی، همت، کاظمی و صدها شهید فرمانده و ۲۴ شهید گلگون کفن این استان بینظیر کشور در میدان شهادت گردهم آمده‌ایم، چراکه شهید زاهدی همرزم شهید سلیمانی، عماد مغنیه و شهدای آزادی قدس شریف بود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: ملت بزرگ ایران روز گذشته به برکت عملیات طوفان الاقصی و به برکت خون شهدا روز قدس بینظیری را در تاریخ جهان خلق کردند، تا امریکای جنایتکار بداند که عمر رژیم صهیونیستی به سر آماده است.

سرلشکر باقری ادامه داد: مروری بر زندگی ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی نشان دهنده دو دوره مشخص است، دوره اول فراز این رژیم و دوره بعدی زوال این رژیم است، این رژیم صهیونیستی سرزمین قدس شریف را غضب کردند و حکومتی جعلی را بنا نهادند و با کمک اروپا و آمریکا این رژیم قدرت گرفت و ارتش‌های عربی بیش از ۶ روز بیشتر در مقابل این رژیم دوام نیاوردند، اما دوره افول صهیونیست‌ها با انقلاب اسلامی آغاز شد و امام خمینی (ره) یکی از راهبردهای دائمی جمهوری اسلامی را مقابله با این رژیم قرار دادن و روز قدس را برای بیان این احساسات قرار دارند و از آن روز روال قدرت صهیونیست‌ها تغییر کرد.

وی اضافه کرد: در دوره رهبری امام خامنه‌ای با تشکیل نیروی قدس سپاه جریان‌های اصیل اسلامی همچون حزب الله و حماس و جهت اسلامی با قدرت به میدان آمدند و روز به روز بر قدرتشان افزود شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=63891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.