• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وحشت در اردوگاه دیپلمات‌های رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا از بیم واکنش ایران

  • کد خبر : 64058
  • 19 فروردین 1403 - 7:45
وحشت در اردوگاه دیپلمات‌های رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا از بیم واکنش ایران
ترس از انتقام ایران، خواب را از چشمان دیپلمات‌های رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا ربوده و آنها اذعان می کنند که اوضاع بسیار ترسناک است و نمی دانند وضعیت به کجا ختم خواهد شد.

به گزارش نبض وطن، پایگاه العهد لبنان در گزارشی با اشاره به هراس رژیم صهیونیستی از انتقام ایران اعلام کرد: دیپلمات‌های اسرائیلی در ترس و وحشت به سر می‌برند.

این رسانه به تعطیلی ۲۸ نمایندگی این رژیم در سراسر دنیا به دنبال تصمیمی که بخش امنیتی وزارت خارجه این رژیم با هماهنگی شاباک اتخاذ کرده، اشاره و علت آن‌را هشدارهای امنیتی و بیم عملیات انتقام‌جویانه ایران پس از حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در دمشق دانسته است.

طبق گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این رژیم از زمان شروع جنگ علیه غزه در سفارتخانه‌های خود حال آماده‌باش اعلام کرده و دفاتر نمایندگی خود را در مصر، اردن، بحرین، مغرب، ترکمنستان، آنکارا و استانبول تخلیه کرده است؛ اما به دنبال عملیات تروریستی در دمشق، در همه نمایندگی‌های خود در سراسر دنیا حالت آماده‌باش را تشدید کرده است.

رسانه صهیونیست یدیعوت آحارانوت به نقل از دیپلمات‌های این رژیم در سراسر دنیا به وحشت حاکم بر آنها اذعان کرده است.

دیپلمات‌های رژیم صهیونیستی بیان کردند: تحرکات افراد خانواده آنها از زمان شروع جنگ محدود شده بود اما به دنبال حمله به دمشق اوضاع آنها بغرنج‌تر شد است.

رسانه‌های صهیونیستی یدیعوت آحارانوت فاش کرد: در برخی کشورها دستورات شدیدی به دیپلمات‌های اسرائیلی در زمینه منع خروج از خانه‌هایشان داده شده است و به آنها حتی اجازه رفتن به باشگاه بدنسازی در ساختمانی که در آن ساکن هستند یا رفتن به فروشگاه نزدیک را نمی‌دهند.

این در حالی است که منابعی از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ما مجبور هستیم که در برخی موارد بخشی از دیپلمات‌ها را از کشوری که در آن خدمت می‌کنند به علت هشدارها و خطرات خارج کنیم.

بر اساس این گزارش، به دیپلمات‌های رژیم صهیونیستی در برخی کشورها دستور داده شده است به برخی مناطق نروند و بسیار هوشیار باشند و زندگی عادی خود را رها کنند و مسیر سفر خود را تغییر و از تحرکات خود بکاهند.

یکی از دیپلمات‌های رژیم صهیونیستی در این باره گفت: این اوضاع بسیار ترسناک است و ما نمی‌دانیم اوضاع به کجا ختم خواهد شد. از زمان هفتم اکتبر (۱۵ مهر) ما مجبور به اخذ مجوزهای قبلی برای هر گام و تحرکی هستیم که انجام می‌دهیم. مناطقی در مرکز شهر است که ما اجازه ورود به آنها را نداریم تا مبادا با تظاهرات کنندگان (ضد جنگ علیه غزه) روبرو شویم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=64058
  • منبع : ایرنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.