• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

رژیم غاصب صهیونیستی تاوان سختی برای حمله به کنسولگری ایران در سوریه خواهد داد

  • کد خبر : 64156
  • 19 فروردین 1403 - 12:18
رژیم غاصب صهیونیستی تاوان سختی برای حمله به کنسولگری ایران در سوریه خواهد داد
امام جمعه زرین شهر گفت: رژیم وحشی اسرائیل به زودی تاوان سختی را از اقدام تروریستی خود در حمله به کنسولگری ایران در سوریه خواهد داد و مردم بصیر ایران قطعاً قدردان حافظان امنیت خود به بهترین شکل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی با اشاره به شهادت مظلومانه فرزندان ایران در سوریه، راسک و چابهار اظهار کرد: داغ شهادت با توجه به مراوده رزمندگان و ایثارگران شهرستان لنجان در دوران دفاع مقدس و پس از آن با سردار شهید زاهدی، این شهید والا مقام از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم این شهرستان برخوردار بوده و شهادت ایشان داغ بزرگ و سنگینی برای همه ما به‌شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه مدافعان امنیت جان می‌دهند تا ایران اسلامی سربلند بماند، افزود: فرزندان ایران زمین در روزهای گذشته برای حفظ امنیت داخلی و خارجی ایران اسلامی، سینه سپر کرده، ایستاده، غیور و غیرتمند و بی‌هیچ ادعایی جان خود را فدا کردند تا ایران در امنیت کامل بماند و قطعاً نامشان برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: رژیم وحشی اسرائیل به زودی تاوان سختی را از اقدام تروریستی خود در حمله به کنسولگری ایران در سوریه خواهد داد و مردم بصیر ایران قطعاً قدردان حافظان امنیت خود به بهترین شکل خواهند بود.

وی با اشاره به سردرگمی مردم شهرستان لنجان به دلیل وضعیت ترمینال مسافربری، ادامه داد: امروز مردم شهرستان لنجان گلایه‌هایی را در خصوص خدمات پایانه مسافربری و تعطیلی آن دارند، از این رو نیاز است مسئولان امر در این خصوص اقدام فوری انجام دهند.

آقایی اضافه کرد: نبود نام شهرستان لنجان در سامانه خرید بلیط اینترنتی به ویژه مسیر تهران یکی دیگر از گلایه‌های مردم است و باید مدیران شهرستان دسترسی آسان و سریع مردم منطقه را برای تهیه بلیط و استفاده از پایانه مسافربری شهرستان را فراهم کنند.

وی با اشاره به شرایط فیزیکی مصلی بزرگ حضرت ولی عصر (عج) زرین شهر گفت: مصلی بزرگ زرین شهر به همت ائمه جمعه قبلی آغاز تا این مرحله ساخته شده است ولی برای تکمیل و بازسازی آن نیازمند تأمین اعتبار و زمان کافی هستیم از این رو نیاز به همکاری و همراهی مسئولان، خیرین و مردم برای تسریع در بازسازی مصلی هستیم.

امام جمعه زرین شهر خاطرنشان کرد: فرصت باقی مانده ماه مبارک رمضان را قدر بدانیم و بهترین استفاده را از ایام باقی مانده در قرب به خدا و احیا و تقویت مکارم اخلاقی انجام دهیم تا با دلی صاف و مملو از محب و عشق به خدا عید سعید فطر را جشن بگیریم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=64156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.