• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بازدید استاندار اصفهان از مجتمع هسته‌ای اصفهان

  • کد خبر : 64495
  • 20 فروردین 1403 - 12:41
بازدید استاندار اصفهان از مجتمع هسته‌ای اصفهان
استاندار اصفهان به همراه معاونین و جمعی از مدیران استان به مناسب روز ملی فناوری هسته‌ای از مجتمع هسته‌ای اصفهان بازدید کردند.

به گزارش نبض وطن به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در جریان بازدید از مجتمع هسته‌ای اصفهان، ضمن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای، اظهار کرد: سال‌ها است در کشور در حوزه شکوفایی انرژی اتمی و ظرفیت‌هایی که این فناوری پیشرفته می‌تواند در حوزه تأمین انرژی و اقتصاد کشور ایجاد کند فعالیت‌های بسیاری انجام شده است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در تأمین بخش‌های مختلف زنجیره تولید انرژی هسته‌ای به جایگاه بسیار قابل توجهی دست یافته است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: بسیاری از این مجموعه‌ها توسط دانشمندان ایرانی اداره می‌شوند از این رو بدین مناسبت بازدیدی را از بخش‌های مختلف مجتمع هسته‌ای اصفهان داشتیم.

مرتضوی افزود: در این بازدید ضمن عرض خداقوت و تشکر به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای به مدیران، محققان و کارکنان این مجموعه، بازدیدهایی را از برخی بخش‌ها و خطوط مختلف این مجموعه داشتیم تا بتوانیم در پشتیبانی‌هایی که در تأمین زیرساخت‌ها استان می‌تواند اعمال کند ورود کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=64495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.