• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم

  • کد خبر : 65228
  • 24 فروردین 1403 - 9:34
ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر عصر امروز میهمان آلومینیوم اراک خواهد بود.

به گزارش نبض وطن، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال تهران عصر امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ در چارچوب هفته بیست‌وسوم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک بایکدیگر تقابل حساسی را برگزار خواهند کرد.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال تهران برای مصاف با آلومینیوم اراک را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛

دروازه استقلال در اختیار کاپیتان آبی‌ها

سیدحسین حسینی هفته گذشته فرصت خوب برای کلین‌شیت و افزایش فاصله‌اش با بیرانوند و اخباری را از دست داد و با پورحمیدی، رتبه نخست را شریک شد. او کار سختی در اراک دارد و باید دید که می‌تواند دروازه‌اش را مقابل تیم خوب آلومینیوم بسته نگه دارد یا خیر.

تغییرات کوچک در خط‌دفاعی

آرمین سهرابیان ستاره این فصل آبی‌پوشان، به سبب چهارکارته شدن از همراهی تیمش در این مصاف محروم است و صالح حردانی که به علت آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در مصاف هفته گذشته برابر مس رفسنجان غایب بود، در این دیدار هم جای خود را به میلاد فخرالدینی مدافع با سابقه آبی‌ها می‌دهد. حالا نکونام سه مدافع تخصصی را در اختیار دارد. بعید به نظر می‌رسد که او از تمام داشته‌هایش در ترکیب اصلی استفاده کند. در نتیجه انتظار می‌رود که حداقل یکی از آنها کار را از روی نیمکت آغاز کرده و روزبه به دفاع برود.

میانه‌میدان به جوان‌تر رسید

مهدی مهدی‌پور که هفته گذشته از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد، تمامی دیدارهای این فصل را از دست داد. غیبت مهدی‌پور سبب شده تا استقلال طراح اصلی ضربات ایستگاهی و کاشته خود را در اختیار نداشته باشد. طبیعی است که این مأموریت به جلال‌الدین ماشاریپوف سپرده شود. حضور امید حامدی‌فر در ترکیب اصلی محتمل است و کنار او نیز شاهد حضور آرش رضاوند خواهیم بود.

چشم امید جواد نکونام به زوج ایرانی-خارجی

جواد نکونام احتمالاً یک‌بار دیگر به مهرداد محمدی اعتماد کند و این بازیکن از ابتدا برای تیمش به میدان برود. در کنار وی نیز باید شاهد حضور گوستاوو بلانکوی آرژانتینی در خط حمله استقلال تهران باشیم که در بازی قبل ستاره تیمش بود و دو گل آبی‌ها را مقابل مس رفسنجان به‌ثمر رساند.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، امید حامدی‌فر، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، میلاد شیخ‌فخرالدینی، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=65228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.