• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

استقلال در اراک صدرنشینی‌ را حفظ کرد

  • کد خبر : 65352
  • 24 فروردین 1403 - 20:12
استقلال در اراک صدرنشینی‌ را حفظ کرد
در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر امروز _ جمعه بیست‌وچهارم فروردین _ دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال به مصاف یکدیگر رفتند و جدال این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌ها به پایان رسید.

به گزارش نبض وطن، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، امروز _ جمعه بیست‌وچهارم فروردین _ دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال از ساعت ۱۷:۵۰ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان نکونام به پایان رسید.

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال

ورزشگاه: امام خمینی (ره)
داور: رضا عادل
اخطار: میلاد فخرالدینی (دقیقه ۳) استقلال، جلال الدین ماشاریپوف (دقیقه ۶۰) استقلال،
مهران موسوی (دقیقه ۶۰) آلومینیوم اراک
اخراج:
گل‌ها: گووستاوو بلانکو (دقیقه ۱+۴۵) استقلال
ترکیب اولیه تیم استقلال:
سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، جلال الدین ماشاریپوف، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب اولیه تیم آلومینیوم اراک:
احمد گوهری، مهران موسوی، میلاد بدرقه، امیر نوری، یونس اکبرپور، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان‌کهن، محمدامین کاظمیان، مهدی لیموچی، محمدمهدی لطفی

سرمربی: مجتبی حسینی

دقایق حساس:

دقیقه ۱ _ در همان دقایقی ابتدایی مسابقه استقلال صاحب کرنر شد و ضربه سر ایمان سلیمی با فاصله کم از کنار دروازه حریف بیرون رفت.

دقیقه ۸_ حرکت تیمی بازیکنان استقلال سبب شد ابوالفضل جلالی در موقعیت خوب گلزنی قرار بگیرد، اما پاس این بازیکن با فاصله کم از مقابل مهرداد محمدی گذشت تا دروازه خالی آلومینیوم باز نشود.

دقیقه ۱۶_ امیر نوری از پشت محوطه جریمه با یک شوت دروازه استقلال تهدید کرد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱_ ضربه سر خطرناک بلانکو از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱ _ ارسال ماشاریپوف روی دروازه آلومینیوم ایمان سلیمی را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه سر وی به تیرک دروازه گوهری برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴_ حرکت تیمی بازیکنان استقلال فرصت گلزنی برای بلانکو در محوطه جریمه حریف را فراهم کرد، اما این بازیکن به توپ نرسید و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۵۰_ ارسال خطرناک روی دروازه استقلال با واکنش خوب حسینی به کرنر رفت.

دقیقه ۵۲ _ ضربه مهران موسوی به شکل خطرناک از کنار دروازه حسینی بیرون رفت.

دقیقه ۷۷_ در شلوغی محوطه جریمه آبی پوشان نقی‌زاده با ضربه سر دروازه استقلال را تهدید کرد، اما حسینی به راحتی توپ این بازیکن را مهار کرد.

دقیقه ۲+۹۰ _ حرکت تیمی بازیکنان استقلال در محوطه جریمه آلومینیوم اراک فرصت گلزنی را برای شاگردان نکونام فراهم کرد، اما ضربه مهاجم آبی پوش با اختلاف کم از کنار دروازه حریف بیرون رفت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=65352

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.