• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

محور چمگردان _ زاینده رود کاملاً در حوزه راهداری و حمل و مقل جاده‌ای قرار دارد

  • کد خبر : 65744
  • 28 فروردین 1403 - 10:16
محور چمگردان _ زاینده رود کاملاً در حوزه راهداری و حمل و مقل جاده‌ای قرار دارد
شهردار چمگردان گفت: بحث روشنایی و جداسازی پروژه محور چمگردان _ زاینده رود همچنان باقی مانده از این رو مدیریت شهری چمگردان در تلاش است در این پروژه مشارکت کرده تا این پروژه به اتمام برسد.

علی پوربافرانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: اجرای پروژه حد فاصل چمگردان _ زاینده رود یکی دیگر از وعده‌های مدیریت شهری به شهروندان بود که با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و با مشارکت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان لنجان در سال گذشته به مرحله اجرا رسید و شهروندان شاهد دو بانده شدن این مسیر هستند.

وی با بیان اینکه محور چمگردان _ زاینده رود کاملاً در حوزه راهداری و حمل و مقل جاده‌ای قرار دارد، افزود: بحث روشنایی و جداسازی این پروژه همچنان باقی مانده از این رو مدیریت شهری چمگردان در تلاش است در این پروژه مشارکت کرده تا این پروژه به اتمام برسد.

شهردار چمگردان خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت چندجانبه شهرداری چمگردان، شرکت سهامی ذوب آهن، شهرداری زاینده رود و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان لنجان این پروژه به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده تا در نهایت کام شهروندان و گردشگران با کاهش حوادث ترافیکی در این محور شیرین شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=65744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.