• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

الزام ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت

  • کد خبر : 65837
  • 29 فروردین 1403 - 11:48
الزام ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت
رئیس اداره صمت شهرستان لنجان گفت: ثبت برنامه ماهیانه واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۳ و اظهار تولید ماهیانه در سامانه جامع تجارت  الزامی شد.

به گزارش نبض وطن، حسین طُرفی در جمع خبرنگاران با اشاره به الزام ثبت برنامه ماهیانه واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۳ در سامانه جامع تجارت، اظهار کرد: برنامه ریزی برای تأمین مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز کشور از جمله مباحث کلیدی به‌شمار می‌آید و تخصیص ارز و ارائه هرگونه خدمات به واحدهای تولیدی به ثبت برنامه تولید سال ۱۴۰۳ وابسته بوده و بر اساس عملکرد سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱و۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

وی افزود: براساس اطلاعیه‌های قبلی از سوی دفاتر تخصصی وزارتخانه بار دیگر تاکید می‌شود هرگونه ارائه خدمات به واحدهای تولیدی، خصوصا ثبت سفارش مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات تولید و تخصیص ارز (با رویکرد جهش تولید و صادرات محور) و … منوط به ثبت برنامه ماهیانه واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۳ در سامانه جامع تجارت است.

رئیس اداره صمت شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: باید به این نکته نیز توجه داشت که پس از اظهار تولید ماهیانه از سوی واحدهای تولیدی، بررسی و ثبت توسط کارشناس اداره صمت در سامانه جامع تجارت انجام خواهد شد و در نهایت ملاک عمل برای سال ۱۴۰۳ قرار خواهد گرفت.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=65837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.