• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

امام جمعه اصفهان: شمارش معکوس مرگ رژیم صهیونیستی آغاز شده است

  • کد خبر : 65915
  • 29 فروردین 1403 - 17:58
امام جمعه اصفهان: شمارش معکوس مرگ رژیم صهیونیستی آغاز شده است
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: امروز کل دنیا علیه رژیم صهیونیستی حرف می‌زند و این رژیم را رژیمی انسانی نمی‌دانند و این یعنی شمارش معکوس مرگ این رژیم جعلی آغاز شده است.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان، اظهار کرد: علت نام‌گذاری این روز این بود که امام(ره) باطن جریان‌های معاند را می‌دانستند و برای مواجهه با کسانی که شعار انحلال ارتش می‌دادند، روز ۲۸ فروردین را روز ارتش اسلامی نام نهادند تا نیروهای ارتش به خیابان‌ها آمده و مردم هم از آنها حمایت کنند.

وی افزود: امام(ره) در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ایستادند و ارتش را ارتش اسلامی نامیدند و در کنار این مجموعه بودند و دیدیم که ارتش دلاور از ابتدا تا امروز به این عهد به خوبی عمل کرده است، چنان که در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نقش‌آفرینی کردند تا یک وجب از خاک کشور ما به دست بیگانه نیفتد.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه در زمان دفاع مقدس ما نیازهای جزئی دفاعی مثل گلوله آرپی جی و سیم خاردار داشتیم، گفت: دشمن تمام سعی خود را می‌کرد تا ما از کشورهای دیگر اسلحه نخریم و امروز ما آزاد و بی‌نیاز از هر کشور دیگر از خود دفاع می‌کنیم. مهم‌ترین نعمت انقلاب، آزادی و زیر بار دیگران نبودن است و این یعنی معنای زندگی. امیرالمؤمنین(ع) می‌فرمایند مرگ، زندگی زیر بار دیگران و مقهور دیگران بودن است و زندگی، وقتی است که مرده‌اید اما پیروز و آزاد.

وی تأکید کرد: اسلام و انقلاب این آزادگی و استقلال را برای ما آورد، امروز بسیاری از کشورها علی‌رغم یکی بودن مذهب و زبان با مردم غزه و داشتن امکانات نظامی، جرأت دادن یک ساچمه به کسی بدون اجازه آمریکا را ندارند، حال آنکه ما خواستیم تلافی کنیم و این کار انجام شد و از هیچکس هم اجازه نگرفتیم، همانطور که همواره هرجا و هرکاری که خدا دستور دهد، بی‌ترس و اجازه از کسی انجام می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تأکید کرد: در اسلام با هیچ کس جنگ نداریم، ما دفع فساد داریم و اگر کسی از حد خود تجاوز کرد دفاع می‌کنیم، چنان که در دفاع مقدس همینطور بود. رژیم کودک‌کش اسرائیل فکر می‌کند ترور و از بین بردن افراد و کودکان، عملیات با ارزش نظامی است، نباید به حال شهدا افسوسی خورد، چرا که هر طفلی که به زمین می‌خورد و شهید می‌شود بمبی علیه خود آنهاست.

وی با بیان اینکه در دنیا جنگ برای توسعه اقتصادی و توسعه کشور و حتی انتشار دین و مرام وجود دارد، گفت: در اسلام هیچ یک از این‌ها نیست، برخی به اشتباه می‌گویند جنگ پیامبر برای مسلمان شدن بود، در حالی که هیچ یک از جنگ‌های پیامبر و حضرت امیرالمؤمنین(ع) جز برای دفاع نبود و دفاع مسئله‌ای عقلی و شرعی است، چنان که قرآن کریم می‌فرماید: اگر خدا به واسطه برخی انسان‌ها، شر برخی دیگر را دفع نمی‌کرد و از بین نمی‌برد، زمین را فساد می‌گرفت و در جای دیگر می‌فرماید اگر جلوی خطای انسان‌ها به واسطه برخی دیگر گرفته نمی‌شد ذکر خدا و یاد خدا از بین می‌رفت، زیرا کسانی که جنگ‌افروزی و جنایت می‌کنند، دین ندارند.

امام جمعه اصفهان گفت: امروز می‌بینیم رژیمی که خود را یهودی می‌نامد، اما بیشتر تابع فرعون است نه تابع حضرت موسی. اسلام و ادیان الهی حقوق انسان‌ها را هم ملاحظه می‌کنند، چه رسد به انسان‌ها. لذا جنگ‌به معنای جنگ امروز دنیا در اسلام نیست و تمام جنگ‌های ما دفاع از خودمان و مظلومان جهان است، همانطور که در سوریه و عراق رفتیم. اگر این کمک و دفاع در سوریه و عراق نبود، امروز داعش به دیگر کشورها نیز ورود پیدا می‌کرد.

طباطبایی‌نژاد عملیات وعده صادق را اقدامی بسیار بزرگ دانست و افزود: این اقدام کمتر از طوفان‌الاقصی نبود، آنها باور داشتند که کسی نمی‌تواند آنها را بزند و گنبد آهنین آنها مانع هرگونه حمله‌ای است، کاری که ایران انجام داد، تحولی در منطقه است و ملت‌ها فهمیدند رژیم صهیونیستی قدرتمند نیست و ایران توان مقابله با این رژیم دست‌نشانده را دارد.

ارشد نظامی ارتش در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم ضمن تبریک روز ارتش، اظهار کرد: بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش عملیات‌های خود را در مناطق مختلف کشور برای دفع خطرات و شرارت‌ها آغاز کرد با این وجود عده‌ای از انحلال ارتش صحبت می‌کردند و در همین زمان امام راحل با دوراندیشی و ژرف‌نگری ۲۹ فروردین را روز ارتش نام‌گذاری کردند و دستور رژه در تمام نقاط کشور را دادند.

امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست با بیان اینکه نیروهای ارتش لحظه‌ای از انجام وظایف محوله غافل نمی‌شوند، تاکید کرد: نیروهای مسلح لحظه‌ای در مقابل زورگویی استعمارگران، استثمارگران و کسانی که نظر سوء به خاک و وطن ما دارند، آرام نخواهند بود. امروز دشمنان کشور به یقین رسیده‌اند که در جنگ سخت در مقابل نیروهای مسلح که مردم مؤمن و انقلابی ما پشتیبان آن هستند، یارای مقاومت نخواهند داشت و مردم بدانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در رکاب ولایت جانفدای نظام اسلامی و مردم شریف، غیور و شهیدپرور ایران اسلامی خواهد بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=65915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.