• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان:

بیش از ۲۴۰ هزار بازرسی در استان اصفهان انجام شده است

  • کد خبر : 66162
  • 02 اردیبهشت 1403 - 10:19
بیش از ۲۴۰ هزار بازرسی در استان اصفهان انجام شده است
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۴۰ هزار بازرسی در استان اصفهان انجام شده که از این میزان بیش از ۱۱ هزار بازرسی به شهرستان لنجان اختصاص دارد که این مهم به همت بازرسان و حمایت اتاق اصناف این شهرستان بوده است.

جواد محمدی فشارکی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: در شهرستان لنجان بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی مشغول فعالیت هستند که یک سوم آن در فولادشهر هستند.

وی افزود: براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته یکی از نیازهای بخش فولادشهر به دلیل استقرار بخش قابلی توجهی از بازاریان در فولادشهر استقرار دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت بود و با توجه دغدغه هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان شاهد استقرار و راه اندازی این دفتر بودیم.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان تصریح کرد: دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان لنجان در بخش فولادشهر با هدف دسترسی آسان شهروندان برای ارائه شکایات، نظارت بر تخلفات احتمالی واحدهای صنفی و مباحث مرتبط با بازار مستقر شد که قطعا ثمرات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به آخرین آمار بازرسی اصناف در سال گذشته، اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۴۰ هزار بازرسی در استان اصفهان انجام شده که از این میزان بیش از ۱۱ هزار بازرسی به شهرستان لنجان اختصاص دارد که این مهم به همت بازرسان و حمایت اتاق اصناف این شهرستان بوده است.

محمدی فشارکی با تقدیر از تلاش‌های اتاق اصناف شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم سه شهرستان استان اصفهان را در همه فرآیندها و فعالیت‌هایی که در حوزه اصناف انجام می‌گیرد انتخاب کنیم می‌توان گفت شهرستان لنجان جزء سه شهرستان برتر استان است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=66162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.