• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مدیر تیم‌های ملی بوکس: چهار شانس کسب سهمیه المپیک داریم

  • کد خبر : 67156
  • 09 اردیبهشت 1403 - 10:04
مدیر تیم‌های ملی بوکس: چهار شانس کسب سهمیه المپیک داریم
مدیر تیم‌های ملی بوکس کشور گفت: کسب ۲ تا چهار سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس هدفگذاری شده است که امیدواریم به حداکثر سهمیه برسیم.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، حسین رحمتی در توضیح شرایط تیم ملی بوکس کشورمان اظهار کرد: هم اکنون آخرین مرحله اردوی تیم ملی بوکس در مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال برگزاری است و بیستم اردیبهشت ماه جاری به اردوی مشترک بانکوک پایتخت کشور تایلند اعزام می شویم.

وی بیان کرد: این اردوی مشترک با تیم های ملی کوبا، مکزیک و تایلند برگزار خواهد شد و هفت بوکسور ملی پوش را به این اردو خواهیم برد.

رحمتی خاطرنشان کرد: این اردو به منظور حضور قدرتمند در مسابقات انتخابی المپیک در کشور تایلند برگزار می شود و تمام تلاش ما کسب حداکثر سهمیه است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کسب سهمیه المپیک در تایلند فرصت طلایی برای بوکسورهای ملی پوش کشورمان به شمار می رود، افزود: باتوجه به اینکه بوکسورهای پرقدرت سایر کشورهای مدعی در مسابقات ایتالیا موفق به کسب سهمیه شده اند، اکنون ما با شرایط بهتری می توانیم در تایلند سهمیه به دست آوریم.

مدیر تیم های ملی بوکس کشور یادآور شد: شانس ما برای کسب سهمیه در مسابقات تایلند بسیار خوب است و در بهترین شرایط چهار سهمیه را می توانیم تصاحب کنیم.

وی با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در ملایر گفت: این مسابقات اولین مرحله از انتخابی تیم ملی بوکس نوجوانان برای حضور در قهرمانی آسیا که شهریور ماه امسال در ابوظبی امارات برگزار می شود، به شمار می رود.

رحمتی افزود: در این پیکارها ۲۰۸ بوکسور از ۳۱ استان و در قالب ۳۲ تیم حضور دارند و شاکله تیم ملی از همین مسابقات خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سیاست فدراسیون تمرکززدایی رویدادهای بوکس از تهران است، اضافه کرد: اشاعه ورزش بوکس در بین نوجوانان و جوانان و نیز مهیا کردن امکان میزبانی شهرستان ها از برنامه های اصلی فدراسیون است.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور گرامیداشت زنده یاد محمدامین روستایی هم اکنون در شهرستان ملایر از توابع استان همدان جریان دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=67156

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.