• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

کارگران نقش آفرینان اصلی خودکفایی و اقتدار اقتصادی ایران هستند

  • کد خبر : 67450
  • 11 اردیبهشت 1403 - 14:55
کارگران نقش آفرینان اصلی خودکفایی و اقتدار اقتصادی ایران هستند
شهردار زرین شهر گفت: کارگران به عنوان قشر موثر جامعه محور پویایی تولید به‌شمار می‌آیند و حاصل دسترنج و ثمره سال‌ها مجاهدت آن‌ها، امروز ایران اسلامی را به قله‌های رفیع پیشرفت، عزت و اقتدار اقتصادی و صنعتی رسانده است.

به گزارش نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

مَنْ سَعَى عَلَى عِیَالِهِ فِی طَلَبِ اَلْحَلاَلِ فَهُوَ فِی سَبِیلِ اَللَّهِ

از دیدگاه اسلام ناب محمدی، کار عبادت است و سعی برای کسب روزی نه‌تنها دنیاپرستی نیست، بلکه جهاد در راه خداوند سبحان محسوب می‌شود از این رو پیامبر عظیم‌الشأن اسلام دستان یک کارگر را می‌بوسد و می‌فرماید: « این دستی است که هیچ گاه آتش جهنم آن را نمی سوزاند».

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز که بر مبنای اصل کرامت انسانی و بنیان عدالت اجتماعی بنا شده است، کارگران از منزلت بالایی برخوردار هستند.

کارگران به عنوان قشر موثر جامعه محور پویایی تولید به‌شمار می‌آیند و حاصل دسترنج و ثمره سال‌ها مجاهدت آن‌ها، امروز ایران اسلامی را به قله‌های رفیع پیشرفت، عزت و اقتدار اقتصادی و صنعتی رسانده است.

فرا رسیدن هفته کار و کارگر و روز جهانی کارگر بهانه‌ای است تا ضمن گرامیداشت این مناسبت به کارگران سخت‌کوش و تلاش‌گر، با مروری بر خدمات این عزیزان، زمینه تبیین نقش ارزشمند کارگران فراهم گردد و به مطالبات آنان همچون بهبود و ارتقای شرایط زیست و زندگی آنان نیز رسیدگی شود.

اینجانب روز کار و کارگر را صمیمانه به تمامی کارگران ایران اسلامی و به ویژه همکاران مجموعه مدیریت شهری خطه طلایی ایران تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق و سعادت دنیا و عقبی را برای این عزیزان از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

امیدوارم در سال مزین بنام « جهش تولید با مشارکت مردم» و با عزم جدی و همت وافر تلاش گران این عرصه، شاهد تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=67450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.