• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی زرین شهر:

کارگران شالودهِ ساختن ایران قوی هستند

  • کد خبر : 67452
  • 11 اردیبهشت 1403 - 15:28
کارگران شالودهِ ساختن ایران قوی هستند
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: کارگران به عنوان نبض تولید در عرصه توانمندی اقتصادی بیشترین زحمت را متحمل می‌شوند و علی‌رغم تنگناهای فراوان، نه تنها در سنگر تولید بلکه در تمامی عرصه‌های از جمله دفاع از میهن اسلامی و تعالی و شکوفایی ایران زمین گام عرق جبین ریخته و حتی برخي در اين راه جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش نبض وطن، محسن محمودی رئیس شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

“ارزش کارگر، ارزش حیات جامعه است؛ ارزش زندگی مردم است”. مقام معظم رهبری

کارگر از منظر دین مبین اسلام دارای ارزش و منزلت خاصی است به‌طوری که خداوند متعال انسان را به حرکت و تلاش دعوت کردند و امروز نیز کارگران عمود خیمه تولید ، ستون تحقق اقتصاد مقاومتی و شالودهِ ساختن ایران قوی به‌شمار می‌آیند.

کارگران به عنوان نبض تولید در عرصه توانمندی اقتصادی بیشترین زحمت را متحمل می‌شوند و علی‌رغم تنگناهای فراوان، نه تنها در سنگر تولید بلکه در تمامی عرصه‌های از جمله دفاع از میهن اسلامی و تعالی و شکوفایی ایران زمین گام عرق جبین ریخته و حتی برخی در این راه جان خود را از دست داده‌اند.

نامگذاری یازدهم اردیبهشت‌ماه تحت عنوان روز کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهان و ایران اسلامی و روز تصدیق و تجلیل از تلاش‌های صادقانه این قشر ارزشمند است.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی کارگر، توفیق خدمت بیش از پیش و سلامتی کارگران عزیزان خصوصا کارگران خدوم شهرداری زرین شهر که شبانه‌روز تلاش می‌کنید تا آحاد شهروندان از خدمات این نهاد مردمی بهره‌مند شوند را از درگاه خداوند منان خواستارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=67452

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.