• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

تحقق ایران قوی با تلاش معلمان رقم می خورد

  • کد خبر : 67522
  • 12 اردیبهشت 1403 - 7:05
تحقق ایران قوی با تلاش معلمان رقم می خورد
شهردار زرین شهر گفت: اقتدار ملی، تقویت هویت دینی، مهارت آموزی، مشارکت و تقویت حس مسئولیت پذیری را می‌توان در قدرت فکری و هنر معلمی جستجو کرد.

به گزارش نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر با انشتار پستی درصفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

“هوا لعلیم”

بخشنده‌ترین شما پس از من، کسى است که دانشى بیاموزد، آنگاه دانش خود را بپراکند. پیامبر اکرم(ص)

تعلم و تربیت از شئون الهی بوده و خداوند متعال این موهبت الهی را به پیامبران و امامان ارزانی داشت تا مسیر درست را به بشر بیاموزند و امروز معلمان این مسئولیت سنگین را بر عهده دارند به‌گونه‌ای که با حضور در این عرصه سرنوشت ساز تلاش می‌کنند سیاهی جهل را از دل‌ها بزدایند و زلال دانایی را در درون دل‌های دانش آموزان پرورش دهند تا در نهایت ایمان را بر لوح جان حک نموده و فطرت را به گوش همگان برسانند.

۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت معلم خردمند و دانا، شهید استاد مرتضی مطهری در میهن اسلامی با نام معلم عجین شده از این رو بر خود لازم می‌دانم این روز بزرگ و ارزشمند را به‌تمامی معلمان عزیز و پرتلاش ایران زمین خصوصا معلمان خطه طلایی ایران تبریک بگویم؛ همان‌هایی که پرگار تعلیم و تربیت در نظام آموزش و پرورش بر نقطه آنان می چرخد و اقتدار ملی، تقویت هویت دینی، مهارت آموزی، مشارکت و تقویت حس مسئولیت پذیری را می‌توان در قدرت فکری و هنر معلمی آنان جستجو کرد.

از خداوند سبحان می‌خواهم بیش‌ازپیش بر عزت و نام نیکتان بیفزاید چراکه امیدمان به شما معلمان است تا این ارزش‌ها را شکوفا کنید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=67522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.