• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳

معلمان، قافله‌سالاران کاروان علم و روشنگری‌ هستند

  • کد خبر : 67561
  • 12 اردیبهشت 1403 - 12:24
معلمان، قافله‌سالاران کاروان علم و روشنگری‌ هستند
شهردار فولادشهر گفت: نقش بی‌بدیل معلمان به عنوان مجریان تربیتی و آموزشی نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت هر کشور بر همگان روشن است از این رو معلمان را قافله‌سالاران کاروان روشنگری‌ می‌دانند که با مجاهدت خود، تمدن را معماری و نقش ایمان را بر لوح جان و ضمیر انسان‌ها حک می‌کنند.

به گزارش نبض وطن،حسین ایزدی شهردار فولادشهر در پیامی ضمن تبریک روز معلم نوشت:

اولین پیام وحی بر پیامبر مکرم اسلام (ص) امر به خواندن بود، پس خداوند متعال اولین معلم بشر بوده و پس از آن می‌توان معلمان با مهمترین بُعد هستی یعنی انسان سر و کار دارد و برهمین اساس می‌توان این قشر تاثیرگذار را مفتخرین افراد به هدایت نسل‌های مختلف دانست.

نقش بی‌بدیل معلمان به عنوان مجریان تربیتی و آموزشی نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت هر کشور بر همگان روشن است از این رو معلمان را قافله‌سالاران کاروان روشنگری‌ می‌دانند که با مجاهدت خود، تمدن را معماری و نقش ایمان را بر لوح جان و ضمیر انسان‌ها حک می‌کنند.

در برگ‌های تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران ۱۲ اردیبهشت سالگرد شهادت اسوه علم و تقوا، استاد مرتضی مطهری «روز معلم» نامیده شده‌ که یادآور شکوه دانش و دانایی است. اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت عالم متفکر و برجسته استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را خدمت همه معلمان خصوصا معلمان شهر جدید فولادشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، سرافرازی و توفیق روزافزون شما طلایه‌داران عرصه تعلیم و تربیت را مسئلت می‌نمایم.

امید است همه فرزانگان و تلاشگران عرصه آموزش و پرورش در مسیر تربیت نیروهای توانمند و متعهد برای نظام اسلامی بیش از پیش موفق و موید باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=67561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.