• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی

  • کد خبر : 67961
  • 15 اردیبهشت 1403 - 20:32
نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی
معاون مدیرعامل و رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: ۲ کوهنورد که به دنبال بارش شدید و جاری شدن سیلاب در ارتفاعات منطقه "شملق" در شهرستان داورزن گم شده بودند،‌ با تلاش امدادگران نجات یافتند.

به گزارش نبض وطن، ابوالفضل رفیعی شامگاه شنبه _ پانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ در پی وقوع سیل در ارتفاعات موسوم به شملق مفقودی این ۲ نفر گزارش شده بود که نجاتگران هلال احمر پس از حدود ۲ ساعت تلاش و جست و جو، آنان را پیدا کرده و نجات دادند.

وی افزود:‌ ماموران این جمعیت همچنین پس از رسیدن به صحنه حادثه و مشاهده انسداد جاده روستای “ساروق” داورزن بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، به ۲ خودرو که در مسیر گرفتار شده بودند، امدادرسانی کرده و آنان را از مسیر سیلاب بیرون کشیدند.

معاون مدیرعامل و رییس جمعیت هلال احمر سبزوار تصریح کرد: پس از این حادثه و به دنبال بارش های شدید ساعات گذشته که منجر به وقوع سیل و ورود گل و لای به منازل روستای “سلیمانیه” در شرق سبزوار شد، تیم های امدادی بلافاصله به این منطقه اعزام شده و به یاری مردم گرفتار شده در سیلاب شتافتند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های امداد و نجات همچنان در حال امدادرسانی به مردم روستای سلیمانیه هستند و با توجه به گزارش های دریافتی حدود ۱۰ منزل مسکونی درگیر سیلاب شده اند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=67961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.