• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وزیر آموزش و پرورش تل آویو : بن گویر امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد

  • کد خبر : 68000
  • 16 اردیبهشت 1403 - 7:29
وزیر آموزش و پرورش تل آویو : بن گویر امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد
یوآو کیش وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه با انتقاد از ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی اعلام کرد که اظهارات و مواضع وی امنیت ما را به خطر می اندازد.

به گزارش نبض وطن به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، کیش تصریح کرد: مانور سیاسی که بن گویر علیه نتانیاهو به آن دست می‌زند بسیار خجالت آور است و به امنیت اسرائیل آسیب می‌رساند.

با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر امیدواری برای رسیدن به توافق در مذاکرات رژیم صهیونیستی و مقاومت حماس، بن گویر نتانیاهو را تهدید کرد.

گفتنی است، بن گویر دیشب گفت: نتانیاهو خوب می داند که پیامد عدم پایندی به وعده‌های که داده شامل مخالفت با هرگونه مذاکره بد با حماس و حمله به رفح چه خواهد بود.

پیش از اظهارات کیش، «آموس یدلین» فرمانده اسبق شعبه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به تسلط بن گویر و بزالل اسموتریچ وزیر دارایی بر بنیامین نتانیاهو گفت:نخست وزیر، اسیر این دو وزیر شده است.

همزمان با این اظهارات، یسرائیل هیوم (اسرائیل امروز) روزنامه صهیونیستی گزارش داد که تظاهر کنندگان اسرائیلی در تظاهرات تل آویو شعار «بن گویر مجرم و جنایتکار است» سر دادند.

بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و هم قطار بن گویر که از آنها به کسانی یاد می شود که نتانیاهو زیر فشار آنها هر گونه توافق با حماس را نمی پذیرد، نیز شب گذشته در تازه‌ترین اظهار نظر گفت: توافق تسلیم موجب پایان جنگی خواهد شد که مطلقا هیچ پیروزی به ارمغان نخواهد داشت و خود فاجعه بار خواهد بود.

وی افزود: دولت اسرائیل تنها یک اختیار دارد و آن پیروزی در این جنگ است و باید فورا عملیات نظامی در رفح آغاز شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=68000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.