• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جان نثاری: آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در لنجان و سمیرم هستیم

  • کد خبر : 68019
  • 16 اردیبهشت 1403 - 11:30
جان نثاری: آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در لنجان و سمیرم هستیم
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در حاشیه برگزاری نشست این ستاد، از آمادگی کامل استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، محمدرضا جان‌نثاری صبح یکشنبه در حاشیه تشکیل ستاد انتخابات استان اصفهان در آستانه برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های سمیرم و لنجان، اظهار کرد: بیست و یکم اردیبهشت ماه مرحله دوم انتخابات در این دو حوزه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله از انتخابات، صرفاً افرادی که در مرحله نخست در همین دو حوزه رأی دادند و کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکردند می‌توانند رأی خود را به صندوق اخذ رأی بیندازند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه رقابت در هر حوزه انتخابیه میان ۲ نفر است، تصریح کرد: در حوزه انتخابیه سمیرم رقابت میان آقایان رحیم کریمی و سید محمد موسوی و در حوزه انتخابیه لنجان رقابت میان آقایان اکبر پولادی باغبادرانی و حسین رجایی ریزی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در جلسه ستاد انتخابات امروز، مقدمات اجرای انتخابات در این ۲ حوزه با حضور فرمانداران شهرستان‌های لنجان و سمیرم رصد و بررسی شد.

جان‌نثاری ادامه داد: برای برگزاری انتخابات مشکلی وجود ندارد و همه مقدمات فراهم است، امیدوارم مردم در این ۲ حوزه با نشاط و پرشور پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و نماینده منتخب خود را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخابات از پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=68019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.