• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سهم اشتغال در لنجان ۱۰۰ درصد تحقق یافت

  • کد خبر : 68083
  • 17 اردیبهشت 1403 - 9:49
سهم اشتغال در لنجان ۱۰۰ درصد تحقق یافت
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری شهرستان لنجان گفت: شهرستان لنجان با پیگیری‌های انجام شده و همچنین تقویت تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل توانست بیش از ۱۰۰ درصد تعهدات اشتغال خود را محقق کند

محسن یونسی در حاشیه نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان لنجان در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: عملکرد شهرستان لنجان با تعامل دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در سال ۱۴۰۲ براساس آمار موجود در سامانه رصد اشتغال استخراج شد.

وی افزود: شهرستان لنجان با پیگیری‌های انجام شده و همچنین تقویت تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل توانست بیش از ۱۰۰ درصد تعهدات اشتغال خود را محقق کند که نشان از موفقیت کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان لنجان در ماموریت‌های محوله دارد.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: براساس ابلاغ سهم تعهد اشتغال دستگاه‌ها در سال جاری به شهرستان لنجان، سهم دستگاه‌ها به آنان ابلاغ شد تا در زمان مقرر تعهدات اشتغال محقق شود.

وی ادامه داد: براساس بررسی‌های صورت گرفته و نتایج به دست آمده از سامانه ملی رصد اشتغال در سال ۱۴۰۲ چند دستگاه‌های اجرایی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند که سه دستگاه براساس بیشترین عملکرد و با نظر اعضاء کارگروه به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدند.

یونسی عنوان کرد: اتاق اصناف شهرستان لنجان با پیگیری بسیار خوب اتحادیه‌های صنفی زیرمجموعه در رتبه نخست قرار گرفتند و اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره بهزیستی در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری نیز با تدابیر اتخاذ شده شاهد تحقق کامل سهم تعهد اشتغال شهرستان لنجان باشیم تا گامی در مسیر کاهش نرخ بیکاری و حل مشکلات پیش روی نسل جوان در حوزه اشتغال برداشته شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=68083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.