• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان مطرح کرد:

احداث پارکینگ بزرگ مکانیزه میدان شهدا با مشارکت دانش‌بنیان‌ها

  • کد خبر : 68089
  • 17 اردیبهشت 1403 - 12:38
احداث پارکینگ بزرگ مکانیزه میدان شهدا با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان پارکینگ مکانیزه میدان شهدا را یکی از پروژه های مشارکتی مهم این سازمان دانست و گفت: : سرمایه‌گذار و مجری این پروژه، یکی از ۲۰ شرکت برتر دانش‌بنیان کشور است که نماینده ایران در نمایشگاه اکسپوی دبی بوده است.

به گزارش نبض وطن، مسعود حیدری در بازدید سیدمرتضی حسام‌نژاد معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از شرکت مجری و سرمایه‌گذار پروژه اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه میدان شهدا در منطقه صنعتی مبارکه اظهار کرد: پارکینگ مکانیزه میدان شهدا، بزرگترین پارکینگ مکانیزه عملیاتی و اجرایی کشور است که با مشارکت بخش‌خصوصی در شهر اصفهان احداث می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر این سازمان بر روند اجرایی پروژه‌های مشارکتی افزود: زمانی که بخش خصوصی توانمند و شایسته به عرصه احداث پروژه‌های خاصی همچون پارکینگ مکانیزه وارد می‌شود، کیفیت و کارایی پروژه‌های مشارکتی ارتقا می یابد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت احداث پارکینگ در میدان شهدا اظهار کرد: شهرداری اصفهان پس از بررسی منطقه و ارزیابی توان فنی سرمایه‌گذاران مختلف برای ساخت یک پارکینگ مناسب، محلی را در هسته مرکزی شهر انتخاب کرد و تصمیم به احداث یک مجتمع اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه در میدان شهدا گرفت.

وی با اشاره به تاکید شورای عالی این سازمان مبنی بر اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه اضافه کرد: طی این بازدید، مشخص شد که سرمایه‌گذار و مجری این پروژه به لحاظ فنی هیچ کمبودی در انجام آن ندارد.

حیدری خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار و مجری پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان شهدا، یک مجموعه دانش‌بنیان، جوان و کارآزموده، با ظرفیت تولید پارکینگ مکانیزه و تمام اتوماسیون و بسیار دقیق و حرفه‌ای است که یکی از ۲۰ شرکت برتر دانش‌بنیان کشور و نماینده ایران در نمایشگاه اکسپوی دبی بوده است و در میان ۲۰۰ شرکت برتر کشور قرار دارد.

لازم به ذکر است، پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان شهدا، شامل احداث مجموعه اداری و تجاری به میزان ۲۱۰۰ متر مربع و ۳۵۰ پارکینگ مکانیزه است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=68089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.