• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان خبر داد:

راه اندازی سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی

  • کد خبر : 68109
  • 17 اردیبهشت 1403 - 13:36
راه اندازی سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی
دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فاوا راه‌اندازی شد.

به گزارش نبض وطن، سعید فردانی با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو درخواست اداره امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با نشانیhttps://isftourism.isfahan.ir/map راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: سامانه «اصفهان من» قابلیت‌های متعددی از جمله مسیریابی خودرو، دوچرخه و پیاده همراه با گام‌های مسیر به زبان انگلیسی، اطلاع از موقعیت دقیق اماکن تاریخی و تفریحی همراه با ارائه تصاویر و داده‌های توصیفی مربوطه، اطلاع از رویدادهای بین‌المللی در حال برگزاری در شهر، جست‌وجوی موقعیت مکانی اماکن مختلف و فاصله زمانی آن‌ها و نمایش هم‌زمان تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های ترافیکی را دارد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از دیگر قابلیت های سامانه اصفهان من، بهره مندی این سامانه از جدیدترین تغییرات نقشه معابر و اسامی مصوب شورای نام‌گذاری معابر شهر است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=68109

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.