• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیست پیاده‌روی «تارتان» در باغ غدیر و ناژوان احداث می شود

  • کد خبر : 68125
  • 17 اردیبهشت 1403 - 15:35
پیست پیاده‌روی «تارتان» در باغ غدیر و ناژوان احداث می شود
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: پيست پياده روی تارتان با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی در باغ غدير و ناژوان احداث می‌شود.

به گزارش نبض وطن، علیرضا خاکسار در ارتباط با توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرداری در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در سال جاری با هدف افزایش سرانه ورزشی و توسعه زیرساخت‌ها پروژه‌های مختلفی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا، عملیات پروژه ساخت سالن بدنسازی و سوئیت ویژه اردوی تیم‌های ورزشی در ورزشگاه کردآباد آغاز خواهد شد. این ورزشگاه دارای ٢ زمین چمن طبیعی، چمن مصنوعی، استخر و سالن رزمی است.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ایجاد چمن مصنوعی در ورزشگاه طیب که در دست احداث است، واگذاری زمین روباز توحید به بخش خصوصی برای ایجاد زمین چمن مصنوعی و زمین اسکیت در منطقه چهار و طرح بهینه سازی دستگاه‌های ورزشی پارکی که در مراحل مقدماتی به سر می‌برد، از دیگر پروژه‌های ورزشی شهرداری اصفهان به شمار می‌روند.

وی از آغاز پروژه ایجاد پیست پیاده روی تارتان در باغ غدیر خبر داد و گفت: این پروژه آماده اجرای عملیات است، همچنین پیشنهاد طرح پیست پیاده روی تارتان در ناژوان نیز مطرح و جلسات مقدماتی برای پیگیری این پروژه برگزار شده است.

خاکسار با اشاره به هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش برای تجهیز تعدادی از مدارس به منظور استفاده محلی شهروندان در ساعات عصر گفت: علاوه بر این، شناسایی سالن‌های استاندارد حسینیه‌ها و تجهیز آن، برای استفاده شهروندان و افزایش سرانه ورزشی در دست اقدام است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=68125

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.