• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
شهردار باغبادران؛

سفر از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت به باغبادران ممنوع شد

  • کد خبر : 6824
  • 21 اردیبهشت 1400 - 11:47
سفر از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت به باغبادران ممنوع شد
شهردار باغبادران گفت: از ساعت 12 امروز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه لغایت ظهر روز شنبه 25 اردیبهشت ماه ورودی شهر باغبادران مسدود میباشد و از ورود افراد و خودروهای غیر بومی جلوگیری می شود.

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی باغبادرانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه محدودیت های ایام گذشته و اثر بخشی آن که باعث شد وضعیت کرونایی شهرستان از قرمز به نارنجی تغییر یابد و همچنان روند نزولی ادامه دارد و اهمیت تثبیت این وضعیت ، سفر در تعطیلات عید فطر ممنوع اعلام شد.

وی با بیان اینکه شهر باغبادران در فصول مختلف سال مقصد گردشگرانی از اقصی نقاط کشور و استان است، افزود: با توجه به احتمال بروز موج پنجم کرونا به دلیل تردد مسافران و گردشگران و حضور آنان در شهرهای گردشگرپذیر در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه لغایت ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ورودی شهر باغبادران مسدود میباشد و از ورود افراد و خودروهای غیر بومی جلوگیری می شود.

شهردار باغبادران اضافه کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده علاوه بر اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای تردد خودورهای غیر بومی در مسیرهای منتهی به شهر ساحلی باغبادران با استقرار نیروهای انتظامی از ورود گردشگران به این شهر ممانعت خواهد شد.

وی همراهی شهروندان را عامل اصلی شکست کرونا دانست و عنوان کرد: بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا رعایت نکات پیشگیرانه و توجه جدی به مصوبات ستاد کرونا از جمله جلوگیری از سفرهای غیر ضروری است و این مهم تنها در سایه همدلی، همراهی و  همکاری بین بخشی و مردم انجام خواهد گرفت.

شهردار باغبادران خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای صحیح طرح ممنوعیت ورود افراد غیر بومی به بخش و شهر باغبادران بتوانیم سلامت شهروندان را حفظ کنیم، بنابراین از گردشگران خواهشمندیم در تعطیلات عید فطر باغبادران را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند تا شاهد قطع زنجیره انتقال این بیماری باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=6824
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.