• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای مغازه در لنجان

  • کد خبر : 68283
  • 18 اردیبهشت 1403 - 16:10
دستگیری باند سارقان حرفه‌ای مغازه در لنجان
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از دستگیری باند سارقان مغازه‌های این شهرستان با بیش از ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ اسماعیل پریشانی امروز _سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در شهرستان لنجان مراتب سریعا در دستور کار ماموران نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: این باند ۵ نفره پس از شناسایی مغازه‌های فاقد ایمنی لازم و تجهیزات هشدار دهنده در نیمه‌های شب به صورت تیمی وارد مغازه شده و کلیه تجهیزات و مواد اولیه را به سرقت می‌بردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد:  ماموران با اقدامات خاص پلیسی اعضای باند سارقان مغازه را در شهرستان لنجان شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: از مخفیگاه سارقان ده‌ها تجهیزات به سرقت رفته کشف شد.

پریشانی اضافه کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی عنوان کرد: از جمله تاثیرگذارترین عوامل در گرایش به سرقت مغازه؛ کم توجهی مالباختگان به نکات ایمنی مانند نصب دزدگیر و آژیر خطر، وجود نقص در درها و قفل در ها، پایین بودن ضریب ایمنی و … است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان با بیان اینکه افزایش ضریب ایمنی مغازه در کاهش وقوع سرقت ارتباط مستقیمی دارد، به صاحبان مغازه‌ها توصیه کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب مانند دوربین های مداربسته، دستگاهای هشدار دهنده و … می تواند سارقان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=68283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.