• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وزیر ورزش: فوتبال نیاز به آرامش دارد

  • کد خبر : 68485
  • 19 اردیبهشت 1403 - 17:46
وزیر ورزش: فوتبال نیاز به آرامش دارد
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فوتبال نیاز به آرامش دارد و ما به دنبال رسیدن به این مهم هستیم، گفت: امیدوارم باشگاه‌ها، زیرساخت‌ها را به گونه‌ای طوری فراهم کنند که شرایط فرهنگی در فوتبال ما وجود داشته و هواداران بدون دغدغه در ورزشگاه‌ها حضور یابند.

به گزارش نبض وطن، کیومرث هاشمی در حاشیه اختتامیه مسابقات فوتبال پیشکسوتان (جام یونس شکوری) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جام یونس شکوری قدمت چندین ساله دارد. در مراسم افتتاحیه نیز حضور داشتم و زمانی هم که چمن بازسازی شد، قول دادم در اختتامیه هم شرکت کنم. کسانی که در این گروه سنی حضور دارند، خدمات زیادی به فوتبال کشور ارائه داده‌ند و لازم بود در این مراسم حضور یافته و به آن‌ها خدا قوت بگویم.

وی در مورد حاشیه‌های فراوانی که در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال رخ می‌دهد، افزود: در جلسه‌ای که با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال داشتیم به همه نکات اشاره کردیم و خواستیم که دقت بیشتری روی این مسائل صورت بگیرد. مخصوصا در بخش‌ فرهنگی و داوری تا هواداران دغدغه‌ای نداشته باشند. ما به دنبال آرامش در فوتبال کشور هستیم. امیدوارم با برنامه‌ریزی خوبی که مسئولان سازمان لیگ دارند، بتوانند چهار هفته پایانی لیگ و مسابقات را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند و این رقابت‌ها را به سرانجام برسانند.

وزیر ورزش درباره وضعیت فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتری، بیان کرد: اساس ورزش ما بر مسائل فرهنگی بوده و این موضوع مهم است. از همه فدراسیون‌ها خواستیم برای هر اقدامی که در رشته‌های ورزشی انجام می‌شود، یک پیوسته فرهنگی هم تشکیل دهند. در مسائل فرهنگی باید تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها توجه لازم را داشته باشند. باشگاه‌های ما کمتر دارای زیرساخت هستند و عموما ورزشگاه اجاره می‌کنند. امسال هم در قانون بودجه، ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای مجموعه آزادی در نظر گرفته‌ایم. امیدوارم باشگاه‌ها زیرساخت‌ها را طوری فراهم کنند که شرایط فرهنگی فراهم شده هواداران بدون دغدغه در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.

هاشمی در خصوص باشگاه‌داری پیشکسوتان و نام‌آوران، اظهار کرد: تا جاییکه قانون به ما اجازه دهد، شرایط را برای پیشکسوتانی که به باشگاه‌داری علاقه دارند، فراهم خواهیم کرد. این حق پیشکسوتانی است که سال‌ها برای فوتبال زحمت کشیده‌اند. معتقدم صاحبان اصلی ورزش، پیشکسوتان هستند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=68485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.