• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۱۵۳ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه لنجان تعبیه شده است

  • کد خبر : 68532
  • 20 اردیبهشت 1403 - 11:00
۱۵۳ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه لنجان تعبیه شده است
فرماندار شهرستان لنجان گفت: ۱۵۳ شعبه اخذ رأی با بیش از دو هزار ۷۰۰ نفر عوامل اجرایی فردا کار رای گیری از مردم را برعهده دارند.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: تعیین شعب اخذ رأی، پوشش ارتباطی پایدار شعب و تعیین عوامل اجرایی در شهرستان لنجان انجام شده است.

وی افزود: بر اساس تدابیر اتخاذ شده خوشبختانه طبق زمانبندی‌های مراحل برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان، حرکت کرده‌ایم و این مهم با تلاش‌های همه افراد فعال در این حوزه حاصل شده است.

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به اختصاص شعب اخذ رأی ثابت و سیار در این شهرستان ادامه داد: ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در سه بخش مرکزی، فولادشهر و باغبهادران شهرستان لنجان پیش بینی شده که از این تعداد ۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه به صورت سیار هستند و باید توجه داشت هیچ شعبه‌ای نسبت به مرحله نخست انتخابات داوزهمین دوره مجلس شورای اسلامی حذف و غیرفعال نشده است.

وی تصریح کرد: بیش از دو هزار ۷۰۰ نفر عوامل اجرایی روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت‌ماه در شعب ثبت نام و اخذ رأی شهرستان لنجان حاضر خواهند شد و قطعاً هر کس وظیفه خود را انجام داده و نقش خود را ایفا خواهد کرد و با نهایت همکاری به‌گونه‌ای عمل می‌کنند تا مردم در سلامت و امنیت کامل پای صندوق‌ها حاضر شوند و نامزد موردنظر خود را انتخاب کنند.

محمدی عنوان کرد:نزدیک به ۸۰ مکان در سطح شهرستان و روستاها برای نصب تبلیغات در اختیار داوطلبان قرار داده شد.

وی خاطرنشان کرد: فضای شهرستان در فضای مجازی و حقیقی، مناسب است و علی‌رغم اینکه دو کاندیدا در مرحله اول خود را به مردم معرفی کردند و شناخت کافی از آنها وجود دارد، اما به حسب وظیفه قانونی، اماکنی برای برگزاری جلسات در اختیار نامزدها قرار داده شده بود و جلسات داوطلبان در مساجد و حسینیه‌ها و … در زمان قانونی تبلیغات برگزار شد، و شرایط و فضای خوبی را برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات شاهد هستیم.

گفتنی است؛ در دور اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ نامزد انتخاباتی در شهرستان لنجان رقابت داشتند که نسبت به این تعداد شور انتخاباتی و فضای رقابتی خوبی هم وجود داشت، در مرحله دوم نیز دو کاندیدا رقابت دارند و در حوزه انتخابیه لنجان، رقابت بین اکبر پولادی باغبادرانی و حسین رجایی ریزی است.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=68532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.