• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

مردم لنجان کار ناتمام «انتخاب» را با حضور پرشور خود تمام کنند

  • کد خبر : 68580
  • 20 اردیبهشت 1403 - 17:48
مردم  لنجان کار ناتمام «انتخاب» را با حضور پرشور خود تمام کنند
شهردار زرین شهر گفت: مردم شهرستان لنجان در دور اول انتخابات با حضور مقتدرانه خود، عزت و سربلندی ایران اسلامی را به رخ کشیدند و این بار نیز با شرکت در دور دوم انتخابات، این صلابت را بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و حضور مردم در تعیین سرنوشت بوده و مهم‌ترین اثر حضور پرشور مردم در انتخابات تشکیل مجلسی قوی است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند مجلس در رأس امور قرار داشته باشد، باید همچون مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده تا مقدمه‌ حضور فردی اصلح و توانمند به عنوان نماینده به مجلس فراهم شود.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: مردم شهرستان لنجان در دور اول انتخابات با حضور مقتدرانه خود، عزت و سربلندی ایران اسلامی را به رخ کشیدند و این بار نیز با شرکت در دور دوم انتخابات، این صلابت را بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت.

وی اضافه کرد: باید به این نکته کلیدی توجه داشت که حضور پرشور در پای صندوق‌های رای کیفیت انتخاب نماینده مجلس را افزایش داده یعنی فردی که با گزینش تعداد زیادی از مردم به مجلس راه پیدا کند حتما هم کیفیت‌ و قدرت نمایندگی‌ وی بیشتر از افرادی است که با تعداد آراء کم به مجلس راه پیدا کرده باشد.

اسماعیلی احمدی با بیان اینکه شرکت در انتخابات مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان لنجان و کشور را هموار می‌کند، عنوان کرد: ما میراث‌دار شهدای گرانقدر کشورمان هستیم از این رو از آحاد مردم شهرستان لنجان دعوت می‌شود که با حضور پرشور خود در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در پای صندوق‌های رای بار دیگر خط بطلانی بر توطئه دشمنان قسم خورده نظام کشیده و باعث تشکیل مجلسی قوی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور پرشور مردم در انتخابات شاهد شکوفایی هرچه بیشتر کشور باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=68580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.