• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مردم ۲۱ اردیبهشت در دور دوم انتخابات تحول اثرگذار ایجاد می کنند

  • کد خبر : 68607
  • 20 اردیبهشت 1403 - 18:42
مردم ۲۱ اردیبهشت در دور دوم انتخابات تحول اثرگذار ایجاد می کنند
دبیرکل جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گفت: مردم با مشارکت خود در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در دور دوم انتخابات تحولی اثرگذار ایجادخواهند کرد.

به گزارش نبض وطن، جلسه کمیته سیاسی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی امروز _پنج شنبه بیستم اردیبهشت_ با حضور دبیر کل و تعدادی از نمایندگان ادوار و اعضای کمیته سیاسی جمعیت و مهمانان ویژه از جمله دکتر نیکزاد رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با موضوع بررسی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.
عبدالرحمن معاشر دبیرکل جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در این نشست گفت : جمهوری اسلامی نظام برآمیخته ای از آرای ملت است، که مجلس، رئیس جمهور، شورای شهر و خبرگان رهبری را انتخاب میکنند؛ و باید به رای مردم، انتخاب، نظر و خواسته آنها احترام گذاشته شود؛ زیرا در نظامی که ملت حاکم اصلی کشور است انور بایستی با مشارکت ملت مدیریت شود.
همانطور که دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی نمایندگان جدید و تحول گرا در سراسر کشور به مجلس شورای اسلامی راه یافتند نشان دهنده این است که ملت با این انتخاب خود به دنبال تغییر و تحول در مدیریت کشور هستند.
مردم با مشارکت خود در روز ۲۱ اردیبهشت در دور دوم انتخابات تحولی اثر گذار ایجادخواهند کرد.
دبیر کل جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در این نشست از همه اقشار مردم دعوت کرد که در روز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرحله دوم انتخابات مجلس با حضوری پرشور، برگ زرین دیگری از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=68607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.